مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبرداد؛

آمادگی ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استقبال از مسافران نوروزی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی جهت استقبال و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در این استان خبر داد.

 ایوب کرد با اشاره به اینکه ۳۳ مجتمع خدماتی بين راهی در محورهای مواصلاتی  فعال هستند، تعداد ۱۵ راهدارخانه  در محورهای مواصلاتی تحت پوشش  و تعداد  ۲ باب نمازخانه در محور مواصلاتی نصرت آباد با امکانات کامل جهت استقبال و خدمات رسانی برای مهمانان نوروزی آماده گردیده است. 

وی ادامه داد:به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز، مجتمع‌های خدماتی_رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می گیرند و شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، راه دسترسی، فضاسازی و سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی مجتمع ها مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمع‌های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده‌است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند که این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی به‌صورت روزانه و مستمر صورت‌می‌گیرد.

کرد یادآور شد:مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی_ رفاهی موارد را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مطرح کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار