درآمد گمرکات استان قم امسال از مرز ۱۴هزار میلیارد گذشت

مدیر کل گمرکات استان قم گفت: درآمد‌های گمرکی امسال استان با ۴۳ درصد افزایش نسبت به پارسال از ۱۴ هزار میلیارد ریال گذشته است.

 مدیر کل گمرکات استان قم با بیان اینکه درآمد‌های گمرکی امسال استان با ۴۳ درصد افزایش نسبت به پارسال از ۱۴ هزار میلیارد ریال گذشته است گفت: در حوزه واردات ۷۹ هزار تن انواع مواد اولیه و قطعات دستگاه‌ها به ارزش ۴۱۹ میلیون دلار از گمرکات استان قم ترخیص شده است که این رقم نیز نسبت به سال گذشته ۲۵ رشد نشان می‌دهد.

او افزود: در زمینه صادرات هم انواع کالا‌های تولیدی و صنعتی استان قم به میزان ۲۱۸ هزار تن به ارزش ۲۱۳ میلیون دلار از طریق ناوگان ریلی و زمینی به کشور‌های مختلف صادر شده است.

دریکوند مهم‌ترین اقلام صادراتی را سرب، انواع گرانول، کفش و صندل و میلگرد اعلام کرد و افزود: این اقلام به کشور‌هایی همچون عراق امارات پاکستان افغانستان روسیه ترکیه و آذربایجان صادر شده است.

مدیر کل گمرکات استان تسهیل امر صادرات و واردات را از برنامه‌های جدی این اداره کل عنوان کرد و یادآور شد: تلاش خواهیم کرد با ارائه تسهیلات و تمهیدات ویژه کار صادرات و واردات را با سرعت و بدون موانعی دنبال کنیم.

برچسب ها: گمرکات قم ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار