مرکز بهداشت دانشگاه سمنان قطب مطالعاتی بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی وزارت علوم شد

از سوی مدیرکل دفتر مشاوره سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه سمنان به عنوان قطب مطالعاتی بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی انتخاب شد.

 زهرا جاوید، مدیر مرکز بهداشت و سلامت این دانشگاه گفت: انتخاب مرکز بهداشت دانشگاه سمنان به عنوان قطب مطالعاتی بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی به واسطه فعالیت گروه بهداشت مواد غذایی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان و حمایت‌های جبلی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه که خود نیز ازاعضای هیئت علمی این دانشکده است باعث این انتخاب شده است.

جاوید با بیان اینکه بیماری‌های جسمی و روانی می‌تواند کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد افزود: به همین منظور برگزاری وبینارها، سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی با محوریت بهداشت، سلامت و ایمنی غذایی پیش‌بینی شده است.

مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۹۳ با استقرار در ساختمان جدید فعالیت‌های خود را گسترش داده است.

گفتنی است، مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه سمنان به عنوان دبیرخانه مراکز بهداشت و سلامت دانشگاه‌های منطقه ۹ وزارت علوم نیز فعالیت دارد که شامل استان سمنان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار