تامین اقلام اساسی شهروندان استان قزوین

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با عید نوروز کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان تامین شده است. 

فرزاد خوش اخلاق سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و همچنین تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان تامین شده است. 

وی افزود: بر همین اساس تخصیص کالا‌های اساسی طی دو مرحله انجام شده که ویژه نمایشگاه‌های ایام پایانی سال و دیگری عرضه از طریق تعاونی‌های مصرف کارمندی، کارگری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف منتخب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

خوش اخلاق اضافه کرد:  این اقلام شامل برنج (هندی و پاکستانی)، شکر به صورت فله و بسته بندی هزار گرمی، مرغ گرم و منجمد و گوشت گرم و منجمد، تخم مرغ، میوه و خرما است که با قیمت مناسب و تنظیم بازار عرضه می‌شود. 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:  این نمایشگاه‌ ها در سطح هر شهرستان در حال برگزاری و برخی نیز طی روز‌های آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه شهر قزوین نیز از ۱۹ آغاز به کار کرده و تا ۲۵ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان دایر می‌باشد که کالا‌های اساسی نمایشگاهی با قیمت ۱۰ الی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و یا بر اساسی قیمت‌های مصوب تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان نظارت مستمر و جدی دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را به بازرسان یا سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.