اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

فرزاد پیشکاریگفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: مردم در طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانند ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر را تهیه کنند.

وی افزود: خانوار‌های دهک اول تا هفتم به ازای هر نفر مشمول ۲۲۰ هزارتومان اعتبار خرید کالابرگ می‌شوند.

پیشکاری با اشاره به اینکه تاکنون در طرح کالابرگ الکترونیکی ۷۶۵ هزار تراکنش در استان ثبت شده است، اظهار داشت: ۴۳۵ هزارخانوار با استفاده از کالا برگ الکترونیکی یک هزارمیلیارد تومان کالا خریداری کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: در زمان اجرای طرح اول کالا برگ فجرانه، گزارش‌هایی مبنی بر شلوغی برخی فروشگاه‌ها منعکس شد که برای حل این مشکل از شهروندان درخواست داریم برای خرید کالا‌ها هیچ‌گونه عجله‌ای نداشته باشند و از فروشندگان هم می‌خواهیم فروش کالا‌ها را طبق شیوه‌نامه اعلامی توسط دولت انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.