عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

تعیین‌تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در روز‌های آینده

حسینی گفت: اگر کار‌های تصویب بودجه ۱۴۰۳ انجام شود احتمالا در روز‌های آینده طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی تصویب شود.

سید کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: این طرح در شورای نگهبان است، اما دیر به این نهاد رفت، چون شورای نگهبان مشغول برنامه هفتم و انتخابات بود، اما احتمال می‌دهیم تا آخر هفته نتیجه آن اعلام شود.

وی اظهار کرد: آخرین جلسه‌ای که در کمیسیون اجتماعی با یکی از اعضای شورای نگهبان داشتیم سعی شد ایراداتی که در طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بود، رفع شود.

نماینده مردم شهر‌های اهواز و باوی در مجلس بیان کرد: ایرادات در مجلس، قبل آنکه به صحن بیاید رفع شد و استدلال‌هایی که آورده شد برای شورای نگهبان کافی بود.

حسینی گفت: اگر کار‌های تصویب بودجه ۱۴۰۳ انجام شود احتمالا در روز‌های آینده طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی تصویب شود.

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده است مدتی است طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی را در شورای نگهبان دریافت کردیم و تلاشمان این است تا در مدت زمان قانونی درباره این طرح اظهار نظر کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت در جلسات فشرده در حال بررسی اصلاحات مجلس درباره دو لایحه مهم برنامه هفتم پیشرفت و بودجه ۱۴۰۳ کل کشور بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۰:۱۴ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
سازوکار نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نیز در «مقررات نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام» تعیین شده است. این مقررات اولین بار در سال ۱۳۸۴ و سپس در سال ۱۳۹۴ به تصویب مقام رهبری رسیده است. مطابق ماده (۷) این مقررات، مجلس موظف است در طول مراحل تصویب یک مصوبه، مواردی را که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان «مغایرت» و «عدم انطباق» مصوبه با سیاست‌های کلی نظام اعلام می‌گردد، اصلاح نماید و «نهایتاً اگر در مصوبه نهائی مجلس مغایرت و عدم انطباق باقی ماند، شورای نگهبان مطابق اختیارات و وظایف خویش بر اساس نظر مجمع تشخیص مصلحت اعمال نظر می‌‌کند.»
****شورای نگهبان خودش میتوانست تایید کند**
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۸:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
خدا وکیلی.خوردن نون نیروی شرکتی که هممون هم میدونیم زیر حداقل دستمزد کارگری بهش میدن ،خوردن نداره
البته از قدیما گفتن سیری از گشنه ای خبر نداره
خدا کنه ختم بخیر بشه .اینان از همین س زمینند.و با کلی کمی و کاستی ماندند که بسازند وطن شون.درود بر شرف همه کارگران شرکتی
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۰:۱۱ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
منو این همه خوشبختی اونم تو این اوضاع و احوال کشور محاله محاله محال
آخرین اخبار