عقب‌نشینی رئیس کمیسیون اروپا از حمایت همه‌جانبه از صهیونیست‌ها

رئیس کمیسیون اروپا که بار‌ها اعلام کرده بود کنار صهیونیست‌ها در جنگ علیه غزه ایستاده است، به تازگی اعلام کرد این رژیم باید از رنج مردم غزه بکاهد.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، روز یکشنبه به شبکه عمومی ZDF آلمان گفت که رژیم صهیونیستی باید برای کاهش مصیبت وخیم مردم نوار غزه اقدامات بیشتری انجام دهد.

او در مصاحبه خود با برنامه خبری شبانگاهی که توسط کانال ZDF پخش شد، ادامه داد: اسرائیل تنها به وظیفه خود در مراقبت از مردم به میزان محدود عمل می‌کند و باید برای محافظت از جان غیرنظامیان بیشتر تلاش کند.

رئیس کمیسیون اروپا که بارها پیش از این حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده بود، افزود: با توجه به وضعیت غزه، کریدور کمک‌های دریایی که اتحادیه اروپا در نظر دارد از قبرس به غزه راه بیاندازد، کاملا ضروری است زیرا ما در حال حاضر با یک فاجعه انسانی روبرو هستیم. با اسرائیل در مورد عملیات دریایی توافق شده است.

فون در لاین ادامه داد: عامل تعیین کننده این است که اسرائیلی‌ها بتوانند کالا‌های طرف قبرس را بازرسی کنند و یک بررسی امنیتی انجام دهند. پس از آن، کشتی می‌تواند به سمت غزه حرکت کند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر رسیدن کمک‌های بیشتر از طریق زمینی گفت که این موضوع به طور فشرده با رژیم صهیونیستی در حال رایزنی است و از همه برای کمک دعوت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
این دلقک عجوزه
فهمیده که دیگه
نمیتواند بیش از این ماله کشی صهیونیست ها کند
به اینخاطر
این چرند را نشخوار کرده
همه شون در جنایت جنگی و نسل کشی
فلسیطینی ها
شریک و سهم دارند
و نمیتوانند خونهای ریخته شده را
از دستان خبیث و شیطانی شون را پاک کنند
-
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
مجموعه کشورهای اروپایی مستقل نیستند و تحت قیمومیت امریکا قرار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
بی شرفهای حیوان صفت اروپا شریک جنایات این رژیم کودک کش است مرگ بر غربی های وحشی وحامیانشان که بویی از شرف وانسانیت نبردن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۰۹:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
این زن کوتاه قد آلمانی اتریشی صد متر قد از جنس صهیونیست در زیر زمین دارد . حامی او از زمانی که در مقام وزیر ( دفاع) جنگ آلمان بود ، صهیونیست ها بودند تا این چند سال که بر تخت ریاست اتحادیه نشسته همچنان صهیونیست ها هستند همین چند روز پیش هم یک رای ساختگی برای اش دست و پا کردند درشت تا مهره خود را در اتحادیه از دست ندهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
این بدبختها اروپاییها هنوز با سیاست نخ زده صدسال پیش که بادست عقب بران وبا پا بِکَش پیش زندگی میکنندغرب از نظر گفتاری بی هویت وبی تعهد میباشد
آخرین اخبار