انفجار یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان ری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انفجار یک ساختمان دو طبقه در خیابان ری خبر داد و گفت: هم‌اکنون مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

 جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: یک ساختمان دو طبقه در خیابان ری صبح امروز دچار انفجار شدید شد.

وی افزود: این انفجار باعث تخریب این خانه و خانه مجاور شده است و هم‌اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: احتمال دارد که افرادی در این حادثه مدفون شده باشند که اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۵۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد انفجار در خیابان ری، بازار ال آقا به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش‌نشانی در مدت ۴ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانان مشاهده می‌کنند در یک ساختمان دو طبقه قدیمی حجم زیادی از مواد محترقه و در حل ساخت و یا تولید بودند که انفجار شدیدی رخ داده بود و بخش از زیادی از منزل تخریب شده بود و نفراتی گرفتار بودند که آتش‌نشانان همزمان برخی از این افراد از محل خارج کردند.

ملکی افزود: شدت انفجار باعث شده بود که منزل مجاور که یک ساختمان قدیمی بود نیز تخریب شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: تاکنون ۱۰ نفر مصدوم از این محل خارج شده اند که یک نفر از میان این ۱۰ نفر (یک مرد) براثر شدت جرارت وارده شده فوت شده و ۸ نفر دیگر (۴ مرد و ۴ زن) دچار جراحت شدید و سوختگی شده اند که تحویل عوامل اورژانس شده‌اند.

وی گفت: با توجه به قدیمی بودن ملک، احتمال ریزش وجود دارد و آتش‌نشانان در حال آواربرداری و جستجو هستند.

برچسب ها: آتش نشانی ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار