ایزدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ اقبال بیشتری برای ریاست‌جمهوری آمریکا دارد/ سیاست آمریکا در قبال ایران خصمانه است

کارشناس مسائل حوزه آمریکا گفت:طبق نظر سنجی‌ها به نظر می‌رسد که شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا بیشتر است.

فواد ایزدی کارشناس حوزه آمریکا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره فضای رقابتی انتخاباتی آمریکا با توجه به کنار رفتن نیکی هیلی گفت: دونالد ترامپ قاعدتا نماینده حزب جمهوری خواهان خواهد شد و دادگاه عالی آمریکا هم چند روز پیش به نفع او رای مثبت داد و بنابراین به نظر نمی‌رسد که تا زمان انتخابات دچار مشکل خاصی شود.

ایزدی متذکر شد: بایدن اگر  به لحاظ توانایی ذهنی و جسمی دچار افت بیشتری نشود نماینده حزب دموکرات خواهد بود و در کارزار انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا رقابت اصلی  میان این دو نفر شکل خواهد گرفت.

کارشناس مسائل حوزه آمریکا گفت: طبق نظر سنجی‌ها به نظر می‌رسد که شانس ترامپ برای پیروزی بیشتر است، اما به هرحال با توجه به این که انتخابات آبان ماه برگزار می‌شود هنوز نمی‌توان درباره احتمال پیروزی کاندیدا‌ها نظر قطعی داد و ممکن است ورق برگردد.

او  ادامه داد: سیاست‌های آمریکا علیه  جمهوری اسلامی ایران خصمانه است، ترامپ که سردار سلیمانی را به شهادت رساند و از برجام خارج شد و بایدن نیز می‌توانست به برجام برگردد و رای رئیس‌جمهور قبل را نقض کند، اما این اقدام را انجام نداد.

او در پایان متذکر شد: جو بایدن سیاست‌های ترامپ  و فشار و تحریم‌ها را علیه مردم ایران ادامه داد، لذا روسای جمهور آمریکا ممکن است که در استراتژی با یکدیگر متفاوت باشند، اما هدفشان یکی است و ما نبايد به نتيجه انتخابات آمريكا  توجه كنيم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۷:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
این فشار اقتصادی که امروزه گریبانگیر جامعه ایران است ناشی از روند جهانی شدن توسط سران نظام اعم از اصولگر و اصلاح طلب بود و ربطی هم به امریکا و فشار ان نداشت منتها اقایان از جهانی شدن انچه که به نفع خودشان است اجرا می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
ما نیازی به آمریکا نداریم هر شخصی بیاد برای ما فرقی نمیکند ما باید به خودمان تکیه کنیم به جوانان عزیزمان اطمینان کنیم ،نگذاریم متفرق شوند ،بای نمونه برادران سپاه چقدر از لحاظ علمی پیش رفتند باعث افتخار میهن است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
باید ایران قدرت بازداارندگی بیشتری پپداا کنه حتی لاازم باشه ازمایش هسته ای راه بندازه مثل کره شمالی تا ایران رو رها کننند و به تعامل با ایران فکر کنند بعدا ایران برای صلح پیش قدم بشه ازموضع قدرت بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
تفکرات و تحلیل های ایشان و همکارانشان که اکنون هم آرزوی آمدن دوباره ترامپ و بروز رسانی شدن پروژه دژمن را دارند و موضع گیری های مسئولان طبق آن و عکس العمل های امریکا در قبال تحریم و تنبیه و ... ملت و کشور را به این حال و روز انداخته. هر کسی در امریکا رییس جمهور شود فرقی ندارد وقتی شما قصدی برای تعامل و صلح و دوستی ندارید. شما چه برنامهای برای پایان سریال های چند ده ساله تحریم و تعلیق حالت فوق العاده دول امریکا در قبال ایران دارید که با همت جهادی شما هر سال توسط روسای جمهور امریکا تمدید می شود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۳:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
این حرف یه مقدارخنده داره خخ
چون آمریکاانتخابات نداره وتوسط یک عده آدم واقعابیشعوروتبهکاروجنایتکاراداره میشه
آدمای بیشعوروحشی که فقط زبان زورمیفهمن
مرگبرآمریکا ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مشکل ما با آمریکا دقیقا همینه که اینجا هم مثل آمریکا مسیولینی داره که همون خصوصیات به علاوه لجباز ویکدنده و البته کند ذهن داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
فقط جمهوری‌خواهان آمریکا زبان این اصولگرایان تندرو رو میفهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
دقیقا همینطوره که میگی اما دودش تو چشم همه میره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
اگر کانادا و امریکا بده چرا این همه از فرزندان مسئولان میروند آنجا ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۳:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
همه اینها بر می گرده به بی اطلاعی ما ایرانیان از دنیای امروز بدلیل اینکه طی سه ده گذشته آرام آرام کتابخانه ها را بستند و بجای اش کباب خانه ها را باز کردند و یا سمبوسه و فلافل و پیتزا و ساندویچ متری جای کتاب فروشی های زیبا را نگرفته کج فهم شدیم و باز گشتیم به عصر قاجار و فرنگستان را آمال و آرزوی خودمان قرار دادیم که اشتباه محض است . مردم نمی دانند که کانادای یخزده از دست خودکانادای ها درآمده و یا لندن و انگلستان در دست غیر انگلیسی هاست و ویزای انگلیس را هندی های از خانواده مهاجران صادر می کنند و یا در پاریس سفید پوست ها نیستند و آفریقایی تبارها همکاره اند و یا در ترن های آلمان هر زبانی را گوش هایت می شنود غیر آلمانی . ما از قدیم فکر می کردیم مرغ همسایه غاز است اما مرغ همسایه گربه است . مظلوم کشور شهیدان پاک ایران سربلند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۱:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
جناب دکتر ایزدی آمریکا را خیلی خوب می شناسد .اما برای ایران چه فرقی دارو ؟ دمکرات یا جمهوری خواه "سگ زد برادر شغاله." ایران اسلامی از آرمان‌های بلند انقلاب بسیار عقب مانده است نیاز امروز حفظ داخل است از طرفی کنترل دستاوردهای چند ساله هم مهم آست . به هر حال کار آسانی در پیش رو نداریم . اگر می خواهیم سربلند از این معرکه بیرون درآیم قطع به یقین نیاز مبرم به بازدارندگي هسته ایی داریم. گفتگو درمانی بکار ما نخواهد آمد اگر رهبر کاریزماتیک نداشته باشم حتما در برابر شیاطین غربی شکست سخت خواهیم خورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
آقای ایزدی عزیز یک دهه هست از خود شما می شنوم که آمریکا رو به افول هست و زوالش نزدیک هست، حالا بماند،پس برای چی نگران فشار این کشور بدبخت، رو به افول، با کلی مردم کارتن خواب، اقتصاد صد در صد در حال فرو پاشی باشیم؟ کاسبان تحریم به کنار، روی تحلیل های غلط شما و آقایانی مانند سعید جلیلی و ..، شاید در ایران عده ای دولتمرد حساب باز کردند و تصمیم سازی اشتباه کرده باشند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ترامپ اگه بشه جنگ اوکراین رو جم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
پس باید اماده فشار سنگین تری از سوی امریکا و ایادی داخلی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
نه قم خوبه نه کاشون لعنت به هر دوتاشون
البته از نظر آب و هوایی
آخرین اخبار