کالاهای اساسی برای نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت سیستان و بلوچستان تامین شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: کالاهای اساسی بخش کشاورزی برای نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان استان تامین و توزیع شد.

محمد مهدی اکبری  گفت: هر ساله در ایام پایانی سال به منظور فراهمی کالا و در دسترس بودن اقلام ضروری با قیمت مصوب و با کمترین حاشیه سود و حذف واسطه ها جهت رفاه هم استانی ها نمایشگاه بهاره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی بخش کشاورزی مانند برنج،شکر، خرما،گوشت مرغ،تخم مرغ و گوشت گوساله این اقلام تامین و بین شهرستان‌ها توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در شهرستان‌هایی که نمایشگاه بهاره دارند عرضه می شود، در سایر شهرستانها نیز از طریق فروشگاه های زنجیره‌ای، تعاونی‌های روستایی و عشایری، فروشگاه‌های منتخب در سطح استان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: هم استانی های گرامی می توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مذکور کالاهای مورد نظر را تامین و در صورت هر گونه پیشنهاد و شکایت با مراجعه به مدیریت نمایشگاه و یا تماس با شماره ۱۲۴ مورد را مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار