کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس دوازدهم باید در زمینه اجرایی کردن برنامه هفتم تمام تلاش خود را به کار گیرد

نائب رئیس خانه احزاب گفت: نمایندگان جدید در زمینه اجرایی کردن برنامه ۵ ساله هفتم تمام تلاش خود را به کار بگیرند و دولت را ملزم به کنترل قیمت‌ها کنند.

حسین کنعانی مقدم نائب رئیس خانه احزاب در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وظایف مجلس جدید گفت:  اولین اقدام این است که باید در زمینه اجرایی کردن برنامه ۵ ساله هفتم تمام تلاش خود را به کار بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، دولت را ملزم کنند به اینکه کنترل قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار دهد و یک نظارت جدی در زمینه اقدامات اقتصادی دولت انجام دهند. هرکجا که نیاز به قانون گذاری دارد وارد شوند و هرکجا هم که نیاز به نظارت وجود دارد برخورد کنند.

وی ادامه داد: نمایندگانی که جدید هستند و سابقه نمایندگی ندارند حدود یک سال باید کارآموزی کنند و خودشان را با قوانین مجلس در زمینه نظارت تطبیق دهند. افرادی هم که سابقه مدیریت مجلس را دارند باید بکوشند و موانعی را که بر سر راه اشتغال وجود دارد بردارند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: در جلسه‌ای که با جوانان داشتیم وقتی که از آن‌ها پرسیده شد خواسته تان از مجلس بعدی چیست گفتند ما «شُما» را میخواهیم؛ منظورشان این بود: شغل، مسکن و ازدواج و این سه مطالبه حداقلی رای اولی هاست؛ بنابراین مجلس باید این موانع را بردارد تا دولت بتواند این سه خواسته را برآورده کند.

کنعانی مقدم درپایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هشدار مقام معظم رهبری حکایت از این دارد که برخی به دنبال این هستند که مجلس را میدان کارزار‌ها و رقابت‌های سیاسی کنند تا از کار اصلی خود که حل مشکلات مردم است باز بماند. در حالی که مرد با هزار امید و آرزو پای صندوق‌های رای آمدند و این حرکت انقلابی و جهادی را انجام دادند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نمایندگان قبل عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور بودن و هستند.
۲۰:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
نمایندگان قبل عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مجلس دوازدهم هم ادامه دهنده راه مجلس یازدهم خواهد بود و کار ناتمام انان را در فقیر کردن فقرا و پولدار کردن پولدار تکمیل سن بازنشستگی ۶۵ سال خواهد شد تا کارگران پیش از بیش مورد استعمار قرار بگیریند گرانی سرسام اور که به این وسیله جمعیت کشور را به نصف تقلیل دهند
آخرین اخبار