آذربایجان غربی نماد وحدت و همدلی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با منتخبان مردم ارومیه گفت: نمایندگان مردم باید رقابت را کنار بگذارند حوزه انتخابیه خود را دنبال کنند.

حاکم ممکان، شهین جهانگیری و سید سلمان ذاکر منتخبان مردم ارومیه در مجلس دوازدهم با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار گفت: استان آذربایجان غربی نماد وحدت و همدلی است و مباحثی از قبیل قومیت و مذهب نباید مطرح شود متاسفانه برخی‌ها با حرف‌های غیر ضروری و بی ربط فضای استان را در انتخابات متشنج کردند الحمدالله شما در ستاد هایتان با این مساله، نسبتا خوب برخورد کردید و از این مباحث دوری جستید و باید این مساله را به نحو مطلوب ادامه دهید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: امروز شما نمایندگان مردم دیگر باید رقابت را کنار بزارید و به عنوان ید واحد مسائل استان و شهرستان ارومیه را دنبال کنید تعامل شما‌ها با قوه مجریه و شخص استاندار باید بصورت مطلوب باشد استاندار آذربایجان غربی ظرفیت‌های خوبی دارد که لازم است ارتباط تان را با ایشان حفظ و تقویت کنید.

امام جمعه ارومیه گفت: وحدت خودتان را حفظ کنید هر چه قدر دیدما وسیع‌تر و گسترده‌تر باشد، تصمیم‌های وسیع تری می‌توانیم بگیریم و به اهداف والاتری دست یابیم امروز برخی از مشکلات، استانی نیست بلکه منطقه‌ای است در اینجا لازم است که وحدت بین نمایندگان مناطق شمالغرب کشور جاری باشد تا نتیجه مطلوب میسر گردد.

وی ادامه داد: انتخابات ما سالم است امروز نظام هیچگونه دخالتی در انتخابات ندارد و معیار در انتخابات رای مردم است متاسفانه بعضی‌ها منافقانه در فضای مجازی می‌نوشتند که انتخابات سوری است و نظام قصد ندارد که از برادران اکراد، کسی پیروز انتخابات شود، در حالیکه امروز شاهد آن هستیم که رای مردم معیار انتخابات بود و نظام اسلامی هیچ نیت و قصدی در انتخابات نداشته و رای مردم را تایید کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: گروه‌های ضد انقلاب هم در خارج از کشور مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کردند، ولی مردم ارومیه نشان دادند که دلشان با انقلاب است و باحضور پرشور خود در انتخابات، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی مردم بسیار خوبی هستند سعی کنید تماما در خدمت این مردم نجیب باشید و برایشان قدم بردارید افزود: ما باید از تاریخ درس بگیریم این را اول به خودم و بعد به شما‌ها می‌گویم این عناوینی که امروز به ما داده اند اعتباری است امروز مردم به ما رای داده اند شاید فردا ندهند، اراده مردم ثابت نیست و این بصورت مکرر در طول تاریخ رخ داده است مطمئنا اگر در طول این چهار سال عملکرد خوبی برای مردم نداشته باشید، مردم به تغییر رای خواهند داد.

امام جمعه ارومیه گفت: سعی کنید نیت تان در همه کار‌ها کسب رضایت الهی باشد و اگر ما برای کسب رضای الهی کار کنیم، رضایت مردم نیز حاصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.