دیدار باقری و مورا در دوحه قطر

معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دیدار و رایزنی با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود از دیدار و رایزنی با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین نماینده ویژه اتحادیه برای خاورمیانه خبر داد.

باقری اظهار کرد: جلسه مفیدی با انریکه مورا و سون کوپمانس (نماینده ویژه اتحادیه برای خاورمیانه) داشتم. من بر فوریت توقف نسل کشی و ضرورت نجات انسان‌های بی‌گناه در غزه تاکید نمودم.

مذاکره کننده ارشد کشورمان خاطرنشان کرد: چنین رایزنی‌هایی برای پرداختن به موضوعات مورد علاقه دو طرف از جمله در مورد مذاکرات رفع تحریم ادامه خواهد یافت.

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره این دیدار نوشت: همکاری نظامی ایران و روسیه، جنگ غزه و بعد منطقه‌ای، تعهدات هسته‌ای و لغو تحریم‌ها در چارچوب برجام و موضوعات دوجانبه در دستور کار قرار دارد.


منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
لطفا به معاون محترم سیاسی وزارت امور خارجه جناب باقری بفرمایید که فقط تمرکز روی مسائل هسته ای و برداشتن کامل تحریم ها بکنند. و در جنگ غزه کاری نداشته باشید و الکی بهونه به دست تروئیکای اروپا و آمریکا ندهید. بگذارید این معضل هسته ای که بیش از ۳۰ سال یقه ایران را گرفته حل شود.مردم واقعا از این وضعيت موجود گرونی و بی ارزشی پول ملی و تورم کمر شکن خسته اند. و دیگه اعصاب ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
همش بخاطر غزه
بیچاره ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ادامه مذاکرات رفع تحریم باز هم غلط و اشتباه است چون به خاطر که مشکل ایران با آمریکا از طریق مذاکرات رفع تحریم حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
با ریشه های کم کاری و عقب ماندگی خود خواسته توسط نفوذی ها برخورد کنید. فاسدان پیر و ملاکی که دنبال نابود کردن نیروی جوان و افزایش ناکامی در استان ها هستند و فکر می کنند خوانین و صاحب حق های پولدارند را کنار نزنید جوانان فریب خورده کنارتان می زنند . حلقه های علمی و صنعتی در استان ها ایجاد کنید تا جوانان کار و شغل و شکوفایی پیدا کنند و تمام مراکز صنعتی راکد و کم فعالیت را در قدس صنعتی ها تحت فشار بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
اروپا میدونه ترامپ اهل معامله است لذا به دست و پا افتاده تا قبل ترامپ جسد برجام را تکانی بده.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohiedfin
۱۳:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مقام معظم رهبری حفظه الله تا ایران را در حلقوم آمریکا و غرب نکنند از پا نخواهند ایستاد . در عجب ایم از دوستانی که از گذشته پند نمی گیرند.
آخرین اخبار