معاون استاندار زنجان:

سیاست دولت، مردمی‌سازی امور و تسهیل‌گری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در خصوص خیریه‌ها گفت: سیاست دولت، مردمی سازی بیشتر امور است و در این بین، دولت نقش سیاستگذاری و تسهیل گری و گره گشایی دارد، ضمن اینکه همکاری خیریه‌ها با دستگاه‌های حمایتی نتایج مطلوب‌تری منتهی می‌شود.

ابوالفضل رفیعی شامگاه دیشب در مراسم تجلیل از خیرین خیریه حضرت ابوالفضل زنجان گفت: ظرفیت عظیم گروه‌های مردمی موجب تقویت مراکز خیریه در استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه عامل توسعه چنین فعالیت‌هایی، آموزه‌های قرآنی و روایی و سیره بزرگان دینی در این راستا و کار برای خدا است اضافه کرد: ماهیت فعالیت های خیرخواهانه، حجم و گستره آن در کشورمان را با سایر نقاط جهان متفاوت کرده است.

این مسوول ادامه داد: توسعه و تقویت مراکز احسان و نیکوکاری، مردمی‌سازی خدمات و تخصصی کردن فعالیت آنها و وجود خیرین در بخش های مختلف موجب شده تا استان زنجان در انجام امور خیر در بین استان های برتر کشور باشد.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه توسعه مراکز خیریه و نیکوکاری در زنجان در اولویت امورات اجتماعی است، گفت: دولت سیزدهم به مردمی سازی امور توجهی ویژه دارد.

وی با بیان اینکه خروجی کار خیریه ها، به طور قطع در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیران زنجانی در زمینه های اولویت دار جامعه مانند اعتیاد و تکدی گری نیازمند فرهنگ سازی است تا خیرین در این زمینه نیز برای اجرای بهتر برنامه ها در کنار دولت قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت مردم برای مقابله با اعتیاد و مواد مخدر نقش تعیین کننده ای در این زمینه ایفا می کند گفت: اعتیاد ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است و آسیب های زیادی را به خود فرد، خانواده و جامعه وارد می کند که خیرین در این زمینه می توانند نقش آفرینی کنند.

رفیعی خاطر نشان کرد: خیریه‌ها در کنار اقداماتی که دولت پیش‌بینی کرده است، می توانند در پیشگیری، درمان و کمک مالی به مراکز ترک اعتیاد، حرفه آموزی و اشتغال بهبود یافتگان، بهبود دهنده شرایط موجود باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.