ترافیک نیمه سنگین در مسیر‌های منتهی به تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر محور چالوس و آزادراه تهران -شمال مسیر (رفت و برگشت)، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند، به صورت ۲۴ ساعته مسدود است و شاهد ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود و آزادراه تهران - پردیس محدوده ورودی آزادراه هستیم.

به گفته وی، ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند گزارش شده و تردد روان در محور‌های هراز و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.  

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل حسین آباد تا پایانه شهید کلانتری و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا کمال شهر گزارش شده است.

او گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان و زنجان و بارش باران در برخی از محور‌های استان کرمانشاه گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار