مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد

آغاز پویش خانه تکانی با مصرف بهینه آب در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پویش خانه تکانی با مصرف بهینه آب به منظور صرفه جویی و حفظ منابع آبی، در این استان آغاز شد.

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به فرا رسیدن نوروز باستانی و تبریک به مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان با آغاز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: نوروز می‌تواند یک مناسبت عالی برای آغاز خصلت‌ها و فضائل خوب برای هر انسان و جامعه‌ای باشد که تلاقی آن با ماه مبارک رمضان، که هم بهار دل‌ها نام گرفته و ربیع القلوب، نیز می‌تواند نویدبخش یک آغاز بسیار خوب باشد.

وی افزود: در اسفند ماه با توجه به سنت خانه‌تکانی و توجه مردم به مقوله نظافت در روز‌های پایان سال، شاهد افزایش مصرف آب هستیم که این موضوع باعث شده در بعضی از مناطق شاهد افت فشار آب شویم.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تاکید کرد: این پویش در راستای تشویق مردم به مدیریت مصرف بهینه آب شرب و دقت در مصرف آن است تا همکاران ما بتوانند خدمات مطلوبی در توزیع آب شرب در سطح استان داشته باشند.

ناصری ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم با شرکت آب و فاضلاب بیان کرد: ما انتظار داریم مردم شریف استان در این ایام با حساسیت بیشتری به مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب توجه نموده و در شستشوی وسایل و خانه تکانی منازل از مصرف بی رویه آب خودداری کنند و بهتر است برای شست و شوی وسایل برنامه زمانی داشته باشند و مدیریت نمایند.

برچسب ها: مصرف آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.