مدیرکل زندان‌های استان ایلام:

۱۴۴ جرائم مالی غیرعمد و نیازمند مالی در ایلام آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان ایلام از آزادی ۱۴۴ جرائم مالی غیرعمد و نیازمند مالی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

 جمشید اسکندری مدیرکل زندان‌های استان ایلام در جلسه ستاد دیه استان ایلام، اظهار کرد: این تعداد زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند مالی با حمایت‌های مستمر مراجع قضایی و تلاش ستاد دیه استان از زندان آزاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کند.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام یادآور شد: توانمندسازی زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل بوده و سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند به همراه مسئولان و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این جلسه با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در انتخابات، تصریح کرد: توجه هرچه بیشتر به مردم را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به طبقات و اقشار مختلف مردم خدمت کنیم.

عمران علی‌محمدی افزود: تلاش مراجع قضایی استان در راستای حبس‌زدایی، حل مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری است.

مراد بابایی مدیرعامل ستاد دیه استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به آزادی ۱۴۴ زندانی جرائم غیر عمد و نیازمند مالی در این استان، گفت: تا پایان سال به تعداد زندانی‌های نیازمند مالی و جرائم غیرعمد که با کمک ستاد دیه و خیرین ازاد خواهند شد، افزوده می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.