جمع‌آوری ۱۲۰ میلیارد ریال کمک در جشن نیکوکاری ساوه هدف گذاری شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه گفت: این کمیته امسال جمع‌آوری ۱۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری را هدف‌گذاری کرده است.

حسین ذبیحی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه گفت: جشن نیکوکاری هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) (روز احسان و نیکوکاری) در ۲۴۰ مدرسه، ۳۰ مرکز نیکوکاری و سه ایستگاه شهری شهرستان آغاز شده تا ۲۲ اسفند سال جاری نیزادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این جشن کمک به پنج هزار خانواده با ۱۰ هزار نفر جمعیت هدف گذاری شده که پیش بینی می‌کنیم خیران شهرستان به ویژه صنایع ۱۲۰ میلیارد ریال به این نیازمندان کمک‌های نقدی و غیر نقدی داشته باشند.

ذبیحی گفت: باتوجه‌به اینکه نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان مصادف شده است انتظار می‌رود بیشتر کمک‌های خود را در زمینه تهیه بسته‌های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان داشته باشند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان می‌توانند برای کمک به محصلان نیازمند کمک‌های خود را به مدرسه تحویل دهند تا با همکاری مدیران این مساعدت‌ها به دست نیازمندان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه با بیان اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته خیران و مردم ساوه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند افزود: هم اکنون عملیات جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حال انجام است و تلاش بر این است تا از فضای فراهم شده برای کمک به نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر استفاده شود.

وی اضافه کرد: خیران بسیاری در آستانه عید نوروز اعلام آمادگی کرده تا فرایند خرید البسه، کفش و سایر نیازمندی‌های ایتام، محسنین و سایر مددجویان تحت پوشش را انجام دهند که در این زمینه نیز مساعدت‌های بیشتری را در روز‌های آینده شاهد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.