برپایی جشن نیکوکاری در بیش از ۲۸۰ پایگاه و مراکز نیکوکاری گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام گیلان گفت: ۲۸۱ پایگاه و مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را در قالب جشن نیکوکاری در استان جمع آوری می کنند وتا شب عید تحویل خانواده‌های کم برخوردار خواهند داد.

عباس اهرابی با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی، گفت: در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۲ اسفند با عنوان «هفته احسان و نیکوکاری» در ۳۱ اداره کمیته امداد و ۲۵۰ مرکز نیکوکاری با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر، با شعار «عید همدلی» در شهرستان‌های مختلف گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن به صورت نمادین پنجشنبه ۱۷ اسفند با استقرار ایستگاه‌های نیکوکاری در میادین اصلی شهر‌ها و جمعه ۱۸ اسفند، در مصلا‌های نمازجمعه در گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام گیلان با بیان اینکه پارسال مردم خیر استان ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به اقشار کم برخوردار در گیلان کمک کردند، گفت: پیش بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال، این کمک‌ها به ۴۰ میلیارد تومان برسد.

عباس اهرابی از برگزاری جشن نیکوکاری در گیلان با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما و سازمان دانش آموزی استان خبر داد و افزود: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در شهرستان‌های مختلف به صورت حضوری اهدا کنند.

وی همچنین از اهدای کمک‌های نقدی به روش‌های غیرحضوری خبر داد و اضافه کرد: شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملی ، کارت بانکی به شماره ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* برای اهدای کمک‌های نقدی خیران گیلانی در جشن نیکوکاری امسال درنظر گرفته شده است.

 

برچسب ها: جشن نیکوکاری ، سال نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.