رئیسی:

امنیت کشور توسط نیروهای مسلح تامین می‌شود/ منفورترین نیروی مسلح جهان آمریکاست

رئیس جمهور در جمع دانش آموختگان نیروی انتظامی گفت: امنیت اساسی ترین عنصر برای کشور بوده و متکی به کشورهای دیگر نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جمع دانش آموختگان دانشکده افسری گفت: از این که انتخاب کرده اید که در کسوت افسری برای ایجاد امنیت در جامعه خدمت کنید قابل تحسین است  چرا که امنیت اساسی ترین عنصر برای کشور بوده و این مولفه درون زاست و متکی به کشورهای دیگر نبوده و توسط نیروهای خودمان تامین می‌شود ‌.

وی افزود: امنیت مردم با حضور مردم و حضور غیوران نیروهای جان بر کف نیروهای مسلح و انتظامی است .دانشگاه انتظامی امام مجتبی و نیرو‌های مسلح ماموریت مهم دارند که در جهت ارتقا امنیت کشور آسب‌ها را بشناسند و راه برون رفت از آن را بدانند .

رئیسی متذکر شد: نیرو‌های مسلح ما نیرو‌های مومن ،متدین، آگاه ،زمان شناس، مردم دوست و خود باورند  و حقیقتاا افتخار ملت ما هستند و در دل آن‌ها جا دارند چرا که  مشکلات را از پیش پای آنان برمی‌دارند و وجود خود را برای امنیت مردم سپر کردند.

رئیس قوه مجریه گفت:نقش جلوگیری از وقوع جرم و نظم و قانون مداری و جرائم و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است.با مردم مهربان باشید چرا مردم باید پلیس را پناه خود بدانند و همچنین باید در برابر تبهکاران و مجرمان باید مقتدرانه ظاهر شد تا بدانند کسانی که قصد شرارت دارند آن‌ها را رصد و به مقابله می‌پردازند و هیچ غفلتی در کار نیست.

او ادامه داد: نیرو‌های پلیس با ایمان به خدا و نظام امنیت جامعه اسلامی را رقم می‌زنند تقویت نیروی مسلح و بنیه دفاعی بسیار مهم است و دولت خود را برای این مهم موظف می‌داند.شما ایمان و توانایی دارید، اما داشتن ابزار مهم است و دولت در فراجا برای تجهیز ابزار به روز کمک خواهد کرد و در دستور کار ما قرار دارد چرا که دستور رهبر معظم انقلاب نیز هست.

رئیسی گفت: مردم ما علیه همه تهدید‌ها باید با آرامش زندگی کنند و همه دستگاه‌ها باید در خدمت آنان باشند، دشمن اراده کرده با تحریم و تهدید مانع ایجاد کند، اما مردم با اقتدار مسیر پیشرفت را ادامه می‌دهند و قطعا پیروز می‌شوند و در این چهل و پنج سال نیرو‌های مسلح در میدان‌های مختلف پیروز شده اند. و به تعبیر رهبر انقلاب دشمن خواست و نتوانست، اما ما خواستیم و توانستیم

او ادامه داد: حضور مردم در ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های و کمک به نیرو‌های مسلح توسط دشمنان رصد شد، در کشور ما این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند و از نیرو‌های مسلح برای برگزاری شکوهمند انتخابات تشکر میکنم چرا که امنیت نقش مهمی دارد.دشمنان می‌دانند که ملت ما مهمترین مولفه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمنی‌های آنان تاکنون خنثی شده است.

رئیس جمهور کشورمان متذکر شد: امروز مردم به نیرو‌های مسلح عشق می‌ورزند، چون تلاش شبانه روزی آنان برای حفظ امنیت را مشاهده می‌کنند، منفورترین نیروی مسلح جهان آمریکاست و هیچ ارتشی تا این حد برای مردم خود منفور نیست. می‌بینید که مساله فلسطین مهم‌ترین مساله جهان است و جهانیان با تمام وجود از رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا که به صهیونیست‌ها کمکمک می‌کنند متنفر هستند و این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

او در پایان گفت:ما یقین داریم که پیروزی در همه صحنه‌ها برای مردم ایران فراهم می‌شود و رژیم صهیونیستی انشالله نابود خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
سید اینها را خواهشن ولشان کن اینقدر ندو یک جا بنشین ببین این مردم دردشان چیست مشکل معیشتی بازنشستگان و مردم ایران را حل کن ویک فکر اساسی وا صولی در این مدت ۴۵ سال انجام بده که تا ابد بازنشستگان و مردم ایران دعا نمایند اشک بازنشستگان لشکری کشوری وتامین اجتماعی در آمده هست از پس گرانی وتورم در ایران زیاد هست.....سید زندگی بر بازنشستگان ومردم ایران سخت شده است گناه و معصیت دارند قیامت باید پاسخگو و جوابگو باشند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار در جایگاهی است که متأسفانه از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
سید تورابخدا محله شمیران نو غفاري شمالی منطقه چهار بساط ترقه فروشی را جمع کنید سه ماهه ترقه میندازن دیوانه شدیم خواهشا رسيدگي کنيد تو خونه هم اذیت میشیم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
به فکر معیشت نیروی انتظامی و کلا همه نیرو های مسلح باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
داداش چشم بسته حتی بدون در نظر گرفتن تخصص و تجربه و تحصیلاتم میگم بیا معیشتمون با هم عوض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
حرف حساب ، دم نیروهای امنیتی و انتظامی کشورم گرم گرم ،مرگ بر امریکای جنایتکار وفریبکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
درود بر رییس‌جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
لعنت به امریکا خون مردم مظلوم غزه تو رگهاشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
شما مسولان نمیخواهید اوضاع کشور درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
اینارو ول کن 4 میلیون مسکن که قول دادی چی شد ؟؟؟ از وظایف خودت بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مسکن قیمت تمام شدش ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومانه مردم به چه منطقی باید این مسکن ها را خرید کنه؟
آخرین اخبار