۶۳ درصد از واجدان شرایط در شهرستانهای تایباد و تربت‌جام در انتخابات شرکت کردند

فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مشارکت ساکنان حوزه انتخابیه شهرستانهای تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در این دوره از انتخابات به ۶۳ درصد رسید.

مهدی شیردل گفت: ۴۱ هزار و ۱۱۲ نفر از افراد واجد شرایط رای دادن در تایباد، ۱۱ اسفند ماه در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

وی اظهار کرد: با پایان یافتن این رویداد سیاسی در حوزه انتخابیه فرعی تایباد، ۴۱ هزار و ۱۱۲ برگ تعرفه مصرف شد و تعداد برگهای داخل مجموع صندوقها به ۴۱ هزار و ۲۸ برگ رسید.

فرماندار تایباد ادامه داد: در پایان شمارش آرای داوطلبان، تعداد آرای صحیح در شعب انتخابات این شهرستان به ۳۸ هزار و ۷۲۱ برگ رسید.

وی گفت: در ۸۰ شعبه ثابت و سیار شهرستان تایباد به ترتیب، «عثمان سالاری» با ۲۲ هزار و ۴۳۵ رای، «غلامرضا صیادی» با ۱۰ هزار و ۸۹۹ رای و «جواد طاهری» با ۲ هزار و ۹۸۵ رای را کسب کردند.

شیردل بیان کرد: همچنین در شمارش آرای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سید احمد حسینی با ۱۶ هزار و ۸۸۰ رای، سید مجتبی حسینی با ۱۵ هزار و ۱۱۰ رای و سید احمد علم الهدی با ۱۲ هزار و ۶۱۷ رای حائز بیشترین آرا شدند.

وی اضافه کرد: به رغم برودت هوا و بارش برف روز جمعه گذشته در تایباد، مردم شیعه و اهل سنت این خطه مرزی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات برگ زرینی به افتخارات این نظام و انقلاب افزودند و یک بار دیگر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار