مشارکت بیش از ۵۴ درصدی مردم استان گلستان در انتخابات ۱۱ اسفند

رئیس ستاد انتخابات گلستان از مشارکت بیش از پنجاه و چهار درصدی مردم گلستان در انتخابات یازدهم اسفند خبر داد.

سید علی مهاجر شامگاه امروز در گفتگوی ویژه خبر سیمای استان گفت: از یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ واجد شرایط در استان، بیش از ۷۷۳ در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شرکت کردند.

مهاجر ادامه داد: به لحاظ مشارکت، استان گلستان به احتمال زیاد رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

وی افزود: در انتخابات مجلس خبرگان، آقایان کمال غراوی با ۳۴۱ هزار و ۲۵۳ رای و سید محسن طاهری با ۳۲۸ هزار و ۲۱۳ رای، به ششمین دوره این مجلس راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز، از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا؛ آقایان رمضانعلی سنگدوینی با ۵۴ هزار و ۸۴۳ رای و عبدالغفور امان زاده با ۵۱ هزار و ۵۸۲ رای، اعتماد مردم را جلب کردند.

مهاجر ادامه داد: همچنین در حوزه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان؛ آقای عبدالجلال ایری با ۲۶ هزار و ۸۲۶ رای، در حوزه علی آبادکتول؛ آقای رحمت الله نوروزی با ۳۲ هزار و ۷۸۷ رای، در حوزه رامیان و آزادشهر؛ آقای جمشید قائم مقام با ۱۸ هزار و ۶۵۹ رای و در حوزه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه؛ سید نجیب حسینی با ۵۴ هزار و ۳۳۶ رای، به بهارستان راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه گنبدکاووس؛ انتخابات بین آقایان قرجه طیار و عبدالحکیم آق ارکاکلی، به دور دوم کشیده شد که زمان برگزاری آن را وزارت کشور اعلام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.