تیبای سرقتی به دست صاحبش رسید/ راننده همان سارق بود

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سواری تیبا سرقتی در بزرگراه مخصوص کشف و سارق آن دستگیر شد.

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  گفت: پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بر انجام ماموریت‌های مرتبط و جدا از ماموریت‌های تخصصی روزانه‌ای که دارد و با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش‌های پی در پی دیده است ضمن انجام ماموریت‌های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم نیز برخورد دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا تیم منطقه ۵ پلیس راهور تهران بزرگ که مشغول گشت زنی در بزرگراه مخصوص به غرب نبش خیابان رحمانی بودند از یک دستگاه خودروی تیبا استعلام که پس از آن مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت است. 

وی افزود: در این لحظه راننده تیبا که همان سارق بوده قصد متواری شدن را داشته که با هوشیاری و سرعت عمل بابای تیم راهور از فرار وی جلوگیری و این موضوع پس از تنظیم صورت جلسه‌ای به همراه خودروی کشف شده تحویل عوامل کلانتری گردید. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان اذعان داشت: شهروندان نیز می‌توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
مالش حلال بوده
آخرین اخبار