مشارکت بیش از ۲۳۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی مراسم تشییع

مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌ احمر از مشارکت ۲۳۷۷ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به منظور پوشش امدادی مراسم تشییع در تهران خبر داد.

راضیه عالیشوندی رئیس حوزه ریاست جمعیت و مسئول ستاد ملی شرایط اضطراری هلال‌ احمر در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان گفت: از بامداد امروز در پایتخت و در مراسم تشییع پیکر پاک رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر شهدا ۲۳۷۷ نیروی عملیاتی خواهر و برادر در ۱۲۵ پست امدادی و در ۱۰ محدوده عملیاتی مشخص شده در حال ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم هستند.

وی همچنین گفت: در این عملیات از توان دو فروند بالگرد آماده عملیات و ۱۰۱ خودروی عملیاتی از جمله آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس، اتوبوس آمبولانس و خودروی ارتباطات و سایر خودرو‌های عملیاتی و پشتیبانی عملیاتی استفاده شده است.

عالیشوندی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مراسم که از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار می‌شود، عوامل عملیاتی جمعیت هلال‌ احمر استان البرز نیز به عنوان پشتیبان در این مراسم مشارکت دارند و در حالت آماده باش کامل بوده تا در صورت نیاز، خدمات امدادی خود را به هموطنان ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار