چتر نظارتی ۱۲ هزار نفر در انتخابات آذربایجان غربی

۱۲ هزار ناظر بر انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان در آذربایجان‌غربی نظارت دارند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاراناظهار کرد: ۱۲ هزار نفر ناظر در استان برای نظارت بر انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ساماندهی شده اند و از نزدیک روند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند.

حجت الاسلام سید ابوالقاسم موسوی روز جمعه  افزود: مشکل خاصی تاکنون درباره برگزاری انتخابات گزارش نشده است و ناظران در کنار مجریان با حفظ استقلال در روند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: به مردم استان و نامزد‌ها اطمینان داده می‌شود هیچ گونه حقی از این افراد ضایع نمی‌شود و با عدالت و نظارت کامل انتخابات رصد می‌شود.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود حضورشان را برای رای دادن به دقایق آخر موکول نکنند و به تبعیت از رهبر انقلاب در این کار خیر از همدیگر پیشی بگیرند چرا که این اقدام از کار‌های ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار کرد: باید با حضورمان دشمنان دین و نظام اسلامی را مایوس و نقشه‌ها و توطئه‌های بدخواهان را نقش برآب کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز، جمعه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و در این انتخابات ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار نفر در آذربایجان غربی واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.