مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

کارکنان صنعت نفت حماسه بزرگ در انتخابات خلق کردند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: کارکنان صنعت نفت از ساعات آغازین امروز با حضوری با صلابت پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ به رنگ حضور و همدلی در انتخابات رقم زدند.

عباس غریبی عصر جمعه ضمن شرکت در انتخابات، اظهار داشت: با توجه به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «میزان رأی ملت است» و «مجلس نهادی بسیار مهم و تأثیرگذار در بحث تصمیم سازی، تصمیم گیری و تدوین قانون کشوری و نظارت بر اجرا قانون است»، کارکنان غیور صنعت نفت در جبهه جهاد اقتصادی همواره مشارکتی فعال داشتند هم اکنون با حضور در انتخابات و ایفای تأثیرگذاری در انقلاب و نظام حضور حداکثری دارند.

وی تصریح کرد: برای گستره فعالیت کارکنان صنعت نفت در خشکی، دریا و جزایر برنامه ویژه‌ای تدارک دیده شده تا حضور این عزیزان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به نحو بسیار شایسته‌ای انجام شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: در این زمینه با ایجاد سکو‌های سیار در سکو‌های نفتی و جزایر خلیج فارس این امکان مهیا شده تا همکاران ما در صنعت نفت همراه با ادامه کار و فعالیت خود بتوانند در این انتخابات شرکت کنند.

غریبی افزود: با توجه به تأثیرگذاری حتی یکی رأی از همکاران و مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تمام تدابیر لحاظ و امکاناتی اعم از بالگرد، شناور و ایجاد ایستگاه‌های سیار در سکو‌های نفتی و جزایر تلاش شده تا همکاران بتوانند حضوری پرشور در انتخابات رقم بزنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.