دعوت مراجع تقلید برای حضور باشکوه در انتخابات ۱۴۰۲

مراجع تقلید در آستانه برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از آحاد مختلف مردم، برای حضور گسترده در این انتخابات دعوت کردند.

 آیت الله ناصر مکارم شیرازی ضرورت شرکت همگان در انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور در انتخابات یازدهم اسفند بار دیگر بیداری و هوشیاری مردم انقلابی ایران را به همگان ثابت خواهد کرد.

آیت الله نوری همدانی هم با تأکید بر تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات گفت: مردم با حضور حماسی آنان دشمنان را ناامید می‌کنند.

آیت الله سبحانی حضور در انتخابات را پاسخ عملی به بدخواهان و دشمنان ارزیابی کرد و از عموم مردم خواستند با شرکت در انتخابات و گزینش افراد مؤمن، لایق و متعهد و آگاه برای اصلاح امور و حلّ مشکلات کشـور گام بردارند.

آیت الله جوادی آملی با تأکید بر اینکه همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم گفت: در همه مسائل باید به فکر استقلال، امنیت و بزرگی این کشور باشیم و در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.

آیت الله فاضل لنکرانی هم شرکت در انتخابات را تکلیفی دینی و ملی و موجب اقتدار نظام اسلام دانست.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در پیامی از ملت شریف ایران برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند دعوت و تأکید کرد: «تبیین اهمیت انتخابات و بسیج مردم به سمت صندوق‌های رأی یک جهاد ارزشمند و مبارک است».

مجلس خبرگان رهبری هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی با شرکت در انتخابات بار دیگر سرنوشت خود را رقم خواهند زد و نمایندگانی را انتخاب خواهند کرد که این پست‏‌ها را امانتی الهى و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صیانت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار