رئیس سازمان بسیج فرهنگیان:

بسیج فرهنگیان تاثیر غیرقابل کتمان در سرنوشت کشور دارد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشورگفت: بسیج فرهنگیان در صحنه‌های علم و تربیت نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مراسم تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه  تفکر و فرهنگ بسیجی در دهه‌های گذشته وجود داشته، ولی پررنگ‌تر شدن این تفکر به ویژه در دستگاه تعلیم و تربیت مورد تاکید است، گفت: بسیج فرهنگیان به‌عنوان قشر انقلابی در صحنه‌های علم و تربیت نقش بسزایی دارد وباید این تفکر تقویت شود.

سجاد صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان به‌عنوان قشر انقلابی در صحنه‌های علم و تربیت نقش بسزایی دارد و معلمین نقش آفرین در سایه نظام تعلیم و تربیت کشور همیشه حضور پر رنگ داشته‌اند.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی بسیج فرهنگیان در مجموعه آموزش و پرورش که به عنوان یک دستگاه عریض، طویل و ثقیل خدمتگذاری می‌کند، قابل قیاس با سایر ادارات و ارگان‌ها نیست و اینجا نقش محوری بسیج بسیار چشمگیر است. 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان افزود: فصل هشتم سند تحول بنیادین به اهمیت آموزش و پرورش در تبیین اهداف توسعه کشور اشاره دارد و سازمان بسیج فرهنگیان در حل مساله‌های آموزش و پرورش وظیفه بسیار سنگینی را به دوش میکشد.

وی با بیان اینکه معلم ۴ وظیفه در تأمین حداقل‌های اسناد بالا دستی دارد و بسیج فرهنگیان باید معلم را برای سطوح مدرسه، توانمندسازی برای مدیریت‌های میانی و سیاستگذاری آماده و تربیت نماید افزود: بسیج فرهنگیان باید یار و امین بسیج دانش آموزی باشد و به عنوان یک محل و مامن برای دانش آموز و خانواده باشد و به عنوان اصلی‌ترین عامل در کانون تربیتی محله قرار گیرد.

صدیقی گفت: استفاده از تمام توان و انرژی و ظرفیت معلمان و دانشگاه فرهنگیان در نشر و ترویج تفکر بسیجی ضرورت دارد. بی‌توجهی به دانشگاه فرهنگیان در دهه‌های گذشته قابل بخشش نیست دانشجویان امور تربیتی در دهه ۶۰ موتور محرک پیشرو انقلاب بودند و الان نیز باید همینطور باشد.
مسئولان جدید سازمان بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان استان آذربایجان‌غربی معرفی شدند

در این مراسم که  با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، جانشین فرمانده سپاه شهداء استان و سایر مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، با حکم ابلاغی از جانب رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر «محمد سلیمانی» به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی و دکتر «جهانگیر اسلام‌پرست» به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان معرفی شدند و از خدمات و زحمات مسئولان قبلی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان استان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.