ترافیک سنگین در معابر لغزنده/ فاصله طولی را رعایت کنید

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک سنگین در بزرگراه‌های بابایی، زین‌الدین، نواب، همت، چمران مشاهده می‌شود.

سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران‌ جوان وضعیت ترافیکی امروز تهران را تشریح کرد و گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز ۴ شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع بار ترافیکی در مسیر‌های شرقی، غربی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری لغزنده و پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت به‌ویژه در معابر شمالی بودیم. 

سرهنگ مومنی اظهار کرد: بارش برف در سطح معابر شمالی شهر تهران مانند ارتش، باهنر، پارک وی، خیابان ولیعصر و... ادامه دارد و رانندگان می‌بایست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند. 

او  ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آبشناسان - سردار جنگل، علامه - شقایق، همت - اشرفی و در محدوده بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب نیروی زمینی سنگین است.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: ترافیک در مسیر آزادراه تهران کرج در ابتدای صبح سنیگن و انتهای بار ترافیکی در بزرگراه زین الدین - شمس آباد سنگین است، همچنین ترافیک در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی - محدوده صیاد، بابایی - روی پل و بزرگراه امام علی (ع) - جانبازان سنگین است. 

او خاطرنشان کرد: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله - پل جناح، آبشناسان - اشرفی، همت - بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) - شیخ فضل الله و حکیم - پیامبر سنگین است. 

سرهنگ مومنی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز از مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران بدلیل بارندگی‌ها و بارش نزولات آسمانی سنگین است که می‌طلبد شهروندان ضمن مدیریت سفر‌های خود از تردد‌های غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند. 

او از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از تردد‌های غیر ضرور خودداری کرده و در صورت تردد حتما فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری کنند. همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری را بررسی نمایند. همچنین تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار