۳ هزار و ۳۶۳ داوطلب همچنان در رقابت انتخابات باقی مانده‌اند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۴۷۵ داوطلب انصراف دادند و سه هزار و ۳۶۳ نفر در رقابت انتخابات باقی مانده‌اند.

سیدعباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: اکنون سه هزار و ۳۶۳ نفر در رقابت انتخابات به غیر از حوزه انتخابیه تهران حضور دارند.

او در ادامه تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها این بود که قانون انتخابات کمی تغییر کرد به همین خاطر نگران ثبت نام و مشارکت‌ها بودیم، اما در پیش ثبت نام سه برابر دوره قبل مشارکت داشتیم.

جوهری بیان کرد: تا هشت صبح امروز (آخرین مهلت انصراف) در حوزه‌های انتخابیه استان تهران شامل (شهریار، ملارد و قدس، رباط کریم و بهارستان، پاکدشت، ورامین، پیشوا، قرچک، فیروزکوه، دماوند و رودهن) ۴۷۵ نفر انصراف دادند و اکنون سه هزار و ۳۶۳ نفر برای رقابت باقی مانده‌اند تا برای بدست آوردن پنج کرسی مجلس از مردم رای اعتماد بگیرند.

او  تصریح  کرد: ۲۰۰ روز کاری پرفشار را گذرانده‌ایم، اما در تهران بیش از یکسال است کار آغاز شده و ایده‌های نو در فرمانداری تهران داشته‌اند که الگویی برای کل کشور شده است.

جوهری گفت: در فرصت باقی مانده تبلیغات انتخابات استفاده کنید. در بحث امنیت و سلامت از فرصت استفاده کنید و شماره ۱۱۷ برای دریافت اخبار و شکایات و انتقادات شماست که هرگونه تخلفی که می‌بینید، گزارش کنید.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: ما سعی کردیم که عدالت انتخاباتی را ایجاد کنیم. شما هم از امکانات ایجاد شده بهره ببرید. حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با ۳۰ کرسی نمایندگی و سه هزار و ۳۸۷ داوطلب بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار