رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

توهین و بی‌احترامی کاندیدا‌ها به یکدیگر خط قرمز است

جوهری گفت: تخریب و توهین به دیگران جهت پیشبرد اهداف و کسب آرا، از نظر شرعی و اخلاقی صحیح نیست و کاندیدا‌ها باید به این مسائل پایبند باشند.

سیدعباس جوهری در خصوص آخرین وضعیت و جزییات انتخابات ۱۴۰۲ در استان تهران اظهار کرد: بر اساس قانون علاوه بر ستاد‌های انتخاباتی، شهرداری‌ها مکلف هستند در فضای شهری مکان‌هایی را برای استفاده کاندیدا‌ها جهت نصب پوستر‌های خود بر اساس ابعادی که در قانون آمده تعبیه کنند.

وی با بیان اینکه از سوی شهرداری تهران یک هزار مکان برای نصب تبلیغات کاندیدا‌ها پیش بینی شده است، افزود: امسال حرکت بسیار خوبی در حوزه عدالت تبلیغاتی انجام شده و در مجموع ۱۰ کانال تلویزیونی در استان تهران ایجاد شده که کاندیدا‌ها می‌توانند برای تبلیغات خود از این ظرفیت استفاده کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: امسال از ظرفیت دستگاه‌های مختلف دولتی مانند سالن‌ها و امکاناتی که عرفا می‌توانستیم در راستای تبلیغات انتخابات استفاده کنیم، با تقسیم عادلانه توسط فرمانداران حوزه‌ها در اختیار کاندیدا‌ها قرار داده شده است.

جوهری با بیان اینکه فضای دولتی و عمومی شهر و شهرستان‌ها برای اینکه بیانات و دیدگاه‌های کاندیدا‌ها به سمع و نظر برسد کاملا مهیاست، یادآور شد: امسال جهت باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد ملی نسبت به انتخابات گذشته فضای بسیار بازتر، بهتر و تمرینات بیشتری داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: تخریب و توهین به دیگران جهت پیشبرد اهداف و کسب آرا، از نظر شرعی و اخلاقی صحیح نیست و کاندیداها به عنوان یک مسلمان باید به این مسائل پایبند باشند.

جوهری با تاکید بر خط قرمز بودن توهین و بی احترامی کاندیدا‌ها به یکدیگر ادامه داد: در عرصه انتخابات ما مکلف به رعایت قانون هستیم، بحث توهین و تخریب دیگران در امر انتخابات نیز قطعا با پیگرد و برخورد قانونی همراه خواهد بود و هر لحظه در حال کنترل این شرایط هستیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
براه خودشان خط قرمز درست می‌کنند ولی براه مردم نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
تااسف باره چقدر مردم رو حقیر و بدبخت فرض میکنن واقعا اگه مردم رتی بدن به خودشون و بچه هاشون نامردی کردند خط قرمزتون باید رفاه و معیشت و اقتصاد مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
دست در دست هم نهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
اقتصاد دستوری بازار سرمایه بورس شده بلای جان اقتصاد
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۱۱:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
خط قرمز باید سفره مردم باشه نه مدعیان مردم
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۱۰:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
توهین و بی‌احترامی کاندیدا‌ها به یکدیگر خط قرمز است؟ بله صد در صد کار اشتباهی هست اما توهین به مردم چی؟ خط قرمز نیست؟
وضع فعلی نتیجه بی کفایتی مجلسی ها هست که توهین مستقیم به مردم است، نیست؟
لطفا به این مسئله دقت فرمائید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
خط قرمز کی هست؟؟؟ ما که ناراحت نمیشیم یکم بی احترام بشن
آخرین اخبار