مشارکت هزار و ۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در بروجن

فرماندار بروجن با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات، گفت: هزار و ۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در بروجن مشارکت دارند.

فتاح کرمی در ستاد انتخابات شهرستان بروجن، اظهار داشت: تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در این شهرستان فراهم شده است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی افزود: ۹۸ شعبه اخذی رای برای انتخابات ۱۱ اسفندماه در این شهرستان پیش‌بینی شده که ۸۶ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار است.

کرمی اضافه کرد: تمامی تلاش‌ها در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت بالا و رقابت سالم و امنیت بالا می‌باشد.

وی یادآور شد: در این مدت هیات‌های اجرایی تشکیل و شعبه‌های اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


کرمی اظهار داشت: مردم این شهرستان برای برگزاری انتخابات حساس هستند و این مسئله وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات را سنگین‌تر می‌کند.

وی گفت: آیین‌نامه‌های تبلیغاتی در نشست مشترک با نامزد‌های انتخاباتی و شورای تامین شهرستان بروجن به نامزد‌ها (کاندیداها) اعلام شد.

کرمی تاکید کرد: تاکنون ۳۰ مورد گزارش تخلف‌های انتخاباتی در شهرستان بروجن دریافت و به دادسرای این شهرستان ارسال شده است.

وی افزود: ۲۲ مکان دولتی، حسینیه و مسجد برای سخنرانی کاندیدا‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجن مشخص و اعلام شده است.

فرماندار بروجن تصریح کرد: نمایندگان فرماندار پس از هماهنگی با بخشداران، به‌صورت شهرستانی توزیع شده است تا نظارت بهتری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه انجام شود.

وی یادآور شد: تمامی دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات دوره‌های آموزشی شرکت کردند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

کرمی اظهار داشت: قوانین انتخابات در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شد تا مردم و فعالان انتخاباتی در جریان موضوع قرار گیرند.

وی گفت: همایش رای‌اولی‌ها با هدف پرشور کردن و فراهم کردن شرایط مشارکت بالا در انتخابات ۱۱ اسفندماه در شهرستان بروجن برگزار شد.

کرمی تاکید کرد: صمیمیت، اتحاد و همدلی برای برگزاری انتخابات مطلوب در ۱۱ اسفندماه جاری در شهرستان بروجن فراهم شده است.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار