مردم به نامزد‌های متخصص و متدین رای دهند

آیت الله نوری همدانی گفت: با انتخاب افراد اصلح و متخصص و متدین مشکلات موجود از جمله مسائل فرهنگی و اقتصادی را حل خواهند کرد.

آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار عده‌ای از فضلای حوزه علمیه به مناسب ایام نیمه شعبان که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت:امروز عده‌ای زبان دشمن در داخل شده اند و همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند و حرکت بزرگ امام راحل را زیر سؤال می‌برند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت نهضت امام راحل و لزوم تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی افزود: من باید عرض کنم حرکت امام راحل که متکی بر خدا و اخلاص خود ایشان و حمایت مردم بود ماندگار خواهد بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ضمن محکوم کردن بعضی از حملات به امام و کار ایشان، گفت: اگر جاهلانه سخن می‌گویند باید در یک فضای علمی و منطقی پاسخ داد و روشنگری کرد، اما اگر دنبال فتنه هستند باید برخورد کرد.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد، اما مگر می‌شود این همه خدمت و پیشرفت را نادیده گرفت و سیاه نمایی کرد و با دروغ و اهانت و تهمت همه چیز را کتمان کرد و افکار عمومی را دچار تردید در این مسیر کرد و خواسته دشمن را تکرار کرد.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: به دروغ دیگران را متهم می‌کنند که دست از انقلاب و امام و ولایت فقیه برداشته‌اند در حالی که ما مصمم‌تر از قبل فکر امام عزیز را دنبال می‌کنیم.

مرجع تقلید شیعیان، شرایط فعلی کشور و منطقه را حساس دانست و عنوان کرد: تمام دشمنان دست در دست هم نهاده اند تا انتخابات را تحریم کنند، اما مردم ما با در نظر گرفتن این شرایط با حضور خود حماسه دیگری خلق خواهند کرد و دشمنان را ناامید می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات عنوان کرد: انشاءالله با انتخاب افراد اصلح و متخصص و متدین مشکلات موجود از جمله مسائل فرهنگی و اقتصادی را حل خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار