شناسایی بیش از ۱۰۰ هسته تروریستی در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی از شناسایی بیش از ۱۰۰ هسته وابسته به گروهک‌های تروریستی در استان خبر داد.

استاندار آذربایجان‌غربی در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای استان با بیان اینکه در سایه امنیت پایدار، تهدیدات دشمنان و گروهک‌های تروریستی از داخل استان به خارج از مرز‌ها هدایت و خنثی شده است.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به تحرکات گروهک‌های تروریستی در استان از بدو انقلاب اسلامی، افزود: رزمندگان اسلام و نهاد‌های نظامی و امنیتی، همواره در چند دهه گذشته، جان خود را نثار صیانت از امنیت و آرامش مردم کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی همچنین از شناسایی بیش از ۱۰۰ هسته وابسته به گروهک‌های تروریستی در استان خبر داده و خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش نهاد‌های امنیتی، ۳۰ بمب تروریستی در مسیر راهپیمایی اربعین در سال جاری کشف و خنثی شد.

استاندار آذربایجان‌غربی به شناسایی و مجازات ۴ نفر از عوامل جاسوسی سرویس اطلاعاتی موساد در استان نیز اشاره کرده و افزود: در طول یک سال گذشته، ۴ تن انواع مواد مخدر، یک هزار قبضه سلاح و ۵۸ هزار فشنگ در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به شرایط مطلوب امنیتی آذربایجان غربی در سطح کشور و منطقه، اضافه کرد:‌ این شرایط موجب شده است آذربایجان‌غربی در مسیر سرمایه گداری قرار گیرد.

وی وظیفه اصلی وزارت اطلاعات را صیانت از وحدت اقوام و گروه‌های مختلف سیاسی عنوان کرده و افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تعامل و همکاری با دیگر نهاد‌های امنیتی، همواره در مسیر صیانت از مردم، نخبگان و سرمایه‌های استان در حوزه‌های مختلف حرکت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
100تاچیزی نیست
بروبالا بالاتر
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
اگه این همه تروریست هست پس شماها حقوق میگیرید که امنیت هم نباشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
یه دفعه بگید کشور شده لانه تروریست ها مسولین و نیروهای انتظامی
این همه میگن امنیت بالایی داریم پس این آشغالا چی هستند
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۴۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
دیگه دیگه میخوای بخوا
نمیخوای بایدبخوای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
دراین بازه زمانی تا روزانتخابات نیروهای نظامی وانتظامی وامنیتی بایدبیشتردقت کنن.تروریست ها وارد مملکت نشن.طرف اومده رفته تا قشم اونجا دستگیرشده لاهوری دربندرعباس دستگیرشده وضعیت نگران کننده است روزانتخابات مردم با خیال آسوده بروند برای رای دادن زدن تیتر واخبارهم باید سنجیده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خب دستگیر شده. حالا هر جا. به عنوان یک نظامی میگم کار درستی بوده روی آب دستگیر شده. جایی نداشته بره.