معرفی کرمانشاه به‌عنوان پایتخت هنر‌های تجسمی ایران

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از معرفی کرمانشاه به‌عنوان پایتخت هنر‌های تجسمی ایران در سال ۱۴۰۲، خبر داد.

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از معرفی کرمانشاه به‌عنوان پایتخت هنر‌های تجسمی ایران در سال ۱۴۰۲، خبر داد و گفت : اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، طوبای زرین شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را کسب کرد.

وی ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، همواره در راستای حمایت از هنرمندان و فراهم کردن زمینه‌های رشد و شکوفایی هنر‌های تجسمی تلاش کرده است و کسب این عنوان، نشان‌دهنده پویایی و خلاقیت هنرمندان کرمانشاه و ظرفیت‌های بالای استان در این عرصه است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های آتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای حفظ و ارتقای این جایگاه رفیع، گفت: افزایش حمایت‌های مادی و معنوی از هنرمندان، توسعه و تجهیز زیرساخت‌های هنر‌های تجسمی، برگزاری رویداد‌های بین‌المللی هنری، تبادل تجربیات با هنرمندان سایر کشور‌ها و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش نسل جدید هنرمندان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به نقش هنر در تقویت وحدت و همدلی در جامعه، گفت: کسب این عنوان ارزشمند، می‌تواند به عنوان نمادی از همدلی و انسجام مردم فهیم استان کرمانشاه تلقی شود و بدون شک، این موفقیت، به ارتقای روحیه‌ی نشاط و امید در جامعه و انسجام و همبستگی هرچه بیشتر مردم استان کمک خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار