پخش تبلیغات و مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز

پخش تبلیغات و مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس قرعه کشی حوزه‌های انتخابیه از امروز در شبکه استانی کردستان در حال پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان با بیان اینکه پخش تبلیغات و مناظره نامزد‌ها تا نهم اسفند ماه جاری ادامه دارد اظهار داشت: نامزد‌های ثبت نام شده در سامانه em ۱۴۰۲.ir، که فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای خود را بارگذاری کرده اند میتوانند پخش آن را در کانال حوزه انتخابیه خود مشاهده کنند.

علی مرادی از پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها حداقل دو بار در روز خبر داد و گفت: این فیلم‌ها شامل معرفی هر نامزد، بیان دیدگاه‌ها در خصوص مشکلات و موضوعات حوزه انتخابیه و معرفی حامیان نامزد انتخاباتی است که با معیار‌های برنامه سازی در تلویزیون و رعایت اصل عدالت برای همه نامزد‌ها انجام شده است.

حوزه‌های انتخابیه ۵ گانه کردستان شامل "سنندج، دیواندره، کامیاران"سقز و بانه"، "مریوان، سروآباد"، "قروه، دهگلان"، "بیجار، حسن آباد یاسوکند"است.

پیشتر مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان از پیش بینی هزار و ۲۹۶ صندوق اخذ رای در استان سخن گفته بود که از این تعداد شعب اخذ رای ۶۱۲ شعبه سیار، ۶۸۴ شعبه ثابت ۷۰۷ شعبه روستایی و ۵۸۹ شعبه شهری است.

رضایی در پایان افزود:نامزد‌ها در پیام رسان‌های داخلی می‌توانند برای تبلیغات استفاده کنند، ضمن اینکه دستورالعمل نحوه تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی به صورت یک بسته در اختیار نامزد‌ها و فرمانداران هر شهرستان قرار گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.