برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج + تصاویر

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد.

صبح امروز جمعه مردم در میدان حجاب سنندج جمع شدند و در دامنه کوه آبیدر تا پارک روجیار شهر پیاده‌روی کردند.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در این همایش اظهار کرد: استان سرشار از استعداد‌های ناب در حوزه‌های مختلف به ویژه هنر و ورزش است و قهرمانان خیلی خوبی در رشته‌های گوناگون برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اند.

وی ادامه داد: تیم‌های ورزشی خوبی در حوزه فوتبال و بسکتبال در بخش مردان و بانوان داریم و در رشته‌های انفرادی هم افتخارات زیادی برای کشور بدست آورده‌اند.

استاندار کردستان اضافه کرد: یکی از گلایه‌های ورزش استان این بود که چرا واحد‌های تولیدی از ورزش قهرمانی حمایت نمی‌کنند، که موفق شدیم واحد‌های صنعتی بزرگ از جمله پتروشیمی و لاستیک بارز را مکلف به حمایت مالی کنیم و سال آینده حمایت‌های بیشتر بخش خصوصی از تیم‌ها را جلب خواهیم کرد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج

حضور ۱۲ تیم بانوان کردستان در لیگ‌های ورزشی کشور

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان هم با بیان اینکه با همت استاندار کردستان حمایت بخش خصوصی از ورزش استان جلب شد، ادامه داد: کردستان در رشته‌های انفرادی و تیمی از ظرفیت‌های بسیار خوبی بهره‌مند است و هم اکنون ۱۲ تیم از بانوان در لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند.

آمنه غلام‌ویسی یادآور شد: در آینده نزدیک چند تیم دیگر در لیگ‌های برتر کشوری حضور خواهند یافت.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج

در این همایش، به قید قرعه، جوایز نفیسی از جمله یک دستگاه خودرو کوئیک، ۳۰ دستگاه دوچرخه، ۵۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی، یک دستگاه موتورسیکلت، ۵۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و پنج سکه یک گرمی طلا پارسیان به شرکت کنندگان اهدا شد.

حرکات نمایشی دختران کاراته‌کا، حرکات ورزش‌های زورخانه‌ای توسط پسران نوجوان و روپایی با توپ بدون وقفه آرش زارعی داور و مربی فوتبال استان از جمله این برنامه‌ها بود که بصورت مستقیم از شبکه استانی و ۳ سیما پخش می‌شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.