فولادگر: شانا و پایداری بر سر لیست واحد به توافق رسیدند

عضو شورای ائتلاف گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب (شانا) و جبهه پایداری بر سر ارائه لیست واحد انتخاباتی در تهران به توافق رسیدند.

حمیدرضا فولادگر گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب (شانا) و جبهه پایداری بر سر ارائه لیست واحد انتخاباتی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران به توافق رسیدند.

وی افزود: توافقات اولیه بین شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و جبهه پایداری برای ارائه لیست واحد انجام شده، اما درباره جزئیات و تعداد نامزد‌های جبهه پایداری و شورای ائتلاف در لیست هنوز مذاکرات در حال انجام است.

فولادگر خاطرنشان کرد: ارائه لیست انتخاباتی ۳۰ نفره شورای ائتلاف برای تهران مراحل نهایی خود را طی می‌کند مصاحبه‌های زیادی از نامزد‌ها انجام شده و نتیجه مصاحبه‌ها در حال بررسی نهایی است.

این عضو شورای ائتلاف اظهار داشت: در مرحله اول یک لیست ۹۰ نفره برای تهران از نامزد‌هایی که مصاحبه از آن‌ها انجام شده بود تهیه شد تا پس از بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد لیست نهایی ۳۰ نفره برای تهران ارائه شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۱۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
احسنت
چه جالب
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
در اصفهان اگر جناب مهندس فولادگر کاندید شوند حتما فقط،به ایشان رای خواهم داد.
مخلص و کاربلد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
لطفاً لیست ها رو در همین سایت بگذارید
آخرین اخبار