قطع کد فروشگاهی ۱۸۱ فروشگاه متخلف عرضه اقلام طرح فجرانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: ۱۸۱ فروشگاه عرضه کننده اقلام طرح فجرانه در استان، به دلیل تخلفات در عرضه، قطع ترمینال (کد) شدند.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از ابتدای امسال توسط دولت آغاز شد و به منظور تامین سلامت غذایی مردم یازده قلم کالای اساسی عرضه می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون در قالب طرح فجرانه اعطا این اقلام از ١٧ بهمن آغاز شده و تا ١٧ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد که دهک یک تا هفت مشمول این طرح هستند.

اشرفی بیان کرد: به دهک یک تا سه که مبلغ یارانه آن‌ها ۴۰۰ هزار تومان است ۲۲۰ هزار تومان افزوده و ۶۲۰ هزار تومان دریاقت می‌کنند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی این طرح کاملا اختیاری است و هیچ اجباری در اجرای آن وجود ندارد، اما اگر مشمولان کالا خرید نکنند مشمول این بسته تشویقی نمی‌شوند.

وی گفت: نکته اساسی این است که هر فروشگاهی بخواهد ضوابط و دستورالعمل‌های طرح کالابرگ الکترونیک را رعایت نکند ترمینال فروش (کد) آن قطع می‌شود.

اشرفی ادامه داد: در استان ۴ هزار و ۲۲ فروشگاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک فعال است که  ۱۸۱ فروشگاه قطع ترمینال شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: دلیل قطع کد یا ترمینال این فروشگاه‌ها عرضه خارج از شبکه است به این معنی که به جای یازده قلم کالای اعلام شده، اقلام دیگری عرضه کردند.

به گفته وی کار نظارت و بررسی عملکرد فروشگاه‌های مشمول این طرح از سوی مرکز و دستگاه‌های متولی به طور مستمر انجام می‌شود.

اشرفی  از مردم خواست تخلفات فروشگاهی را به سامانه ۱۲۴ وزارت صمت یا تعزیرات گزارش دهند.

برچسب ها: یارانه ، طرح کالابرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.