روحیه جهادی لازمه برون رفت از مشکلات فعلی

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه لازمه برون رفت از مشکلات فعلی را داشتن روحیه جهادی عنوان کرد و گفت : مدیران و مسئولان با تکیه بر روحیه جهادی می‌توانند مسائل و مشکلات فعلی کشور را مرتفع کنند.

بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در همایش جهاد تبیین که با حضور اعضای گروه‌های جهادی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اقتدار امنیتی ایران اسلامی، گفت : امروز ایران اسلامی با همه چالش‌ها و مشکلاتی که دشمنان برایش بوجود آورده‌اند، در امنیت کامل است و این یعنی ما اقتدار امنیتی داریم.

وی با بیان اینکه مولفه اصلی قدرت نظام در طول چهل و چند سال گذشته پشتوانه مردمی بوده، تاکید کرد: به پشتوانه مردم و با روحیه جهادی توانسته ایم در برابر همه چالش‌ها و مشکلات ایستادگی کنیم و تا زمانی که نظام پشتوانه مردمی داشته باشد، آهنگ حرکت کشور رو به جلو خواهد بود.

وی اشاره‌ای به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشت و ابراز امیدواری کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه حضور گسترده در انتخابات باشد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر روحیه جهادی توانسته ایم در برابر مشکلات ایستادگی کنیم، گفت: با همین روحیه جهادی در حوزه‌های مختلف پزشکی، صنعتی، نظامی، امنیتی و ... موفق بوده ایم و برای ادامه راه هم باید همین روحیه را حفظ کنیم.

ریحانی، لازمه برون رفت از مشکلات فعلی را داشتن روحیه جهادی عنوان کرد و افزود: مدیران و مسئولان با تکیه بر روحیه جهادی می‌توانند مسائل و مشکلات فعلی کشور را مرتفع کنند.

ریحانی از تشکیل گروه‌های جهادی به عنوان یک رخداد خوب در کشور یاد کرد و افزود: تشکیل گروه‌های جهادی با تدبیر رهبری یک هدیه و موهبت الهی برای کشور بود که زمینه ساز امیدآفرینی در مناطق محروم کشور شده است.

ریحانی با بیان اینکه اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار انصافا فتح الفتوح بوده و هر جا ورود کرده اند منشاء پیشرفت شده اند، اضافه کرد: گروه‌های جهادی در جریان زلزله بزرگ کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند و در کمتر از دو ماه حدود ۸۵۰۰ کانکس را تحویل مردم زلزله زده استان دادند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.