اختتامیه ششمین هفته فیلم و عکس استان ایلام برگزار شد

آیین اختتامیه ششمین هفته فیلم و عکس استان ایلام در سالن سینما فرهنگ ایلام واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.

 این مراسم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان ایلام، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان در سالن سینما فرهنگ واقع در مجتمع فرهنگی هنری ایلام برگزار شد.

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ششمین هفته فیلم و عکس استان ایلام با برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان عکاس در نگارخانه استاد صندوق‌آبادی و نمایش ۲۴ فیلم از هنرمندان استان فعالیت داشته و این آثار مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین در ششمین هفته فیلم و عکس استان شاهد فیلم‌های ارزشی و ارزشمندی بودیم که توسط هنرمندان بسیجی استان تدوین شده و به نمایش درآمدند.

هوشمند ضمن تبریک به کارگردان جوان ایلامی حمیدرضا ارجمندی که با فیلم کوتاه مرز‌ها نمی‌میرند در جشنواره‌های معتبر بین المللی خوش درخشیده است گفت: تولید این آثار و خلق این افتخارات در عرصه‌های بین‌المللی برای استان ما سرآغاز اتفاقات بسیار مبارکی است که نشان از اثرگذاری و قوی شدن ردپای هنرمندان استان در عرصه هنر سینما است و به پاس این افتخارات باید تلاش کنیم که کمبود‌ها در استان از لحاظ زیرساخت و فضا‌های سینمایی و هنری برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در پایان ضمن اشاره به موضوع انتخابات به عنوان موضوع مهم و حیاتی کشور و اینکه در این برهه از زمان همه در معرض یک انتخاب حساس هستیم، گفت: از تمامی هنرمندان استان می‌خواهم تا به عنوان پیام‌آوران حوزه هنر، تصویر، رسانه و سینما نقش و حضور مؤثری در انتخابات ایفا کنند و دیگران را برای شرکت در این انتخابات سرنوشت‌ساز دعوت کنند.

ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در ششمین هفته فیلم و عکس استان توسط محمد حاجیان دبیر این رویداد، پخش کلیپ بیانات مقام معظم رهبری با موضوع انتخابات و سینما، اجرای موسیقی محلی، تقدیر از خانواده زنده یاد امید ولی بیگی از عکاسان انجمن سینمای جوانان استان، مرشد خوانی و تقدیر از برگزیدگان ششمین هفته فیلم و عکس و نیز تقدیر از برگزیدگان پنجمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج از سایر بخش‌های این مراسم بود.

منبع: مهر

برچسب ها: هنرمندان ، فیلم و عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.