استقرار کلینیک غیر تهاجمی قلب و عروق نگار کشور در مشهد

با استقرار پزشکان متخصص بصورت شبانه روزی خدمات درمانی قلب در کلینیک تخصصی قلب و عروق نگار به بیماران ارائه می شود.

احسان جمشیدیان، متخصص قلب، موسس و مدیرعامل کلینگ قلب نگار گفت: کلینیک غیر تهاجمی قلب و عروق نگار با ساختار موجود در حال حاضر در کشور مشابهی ندارد. زیرا علاوه بر اورژانس شبانه روزی کلینیک، از نظر امکانات کلینیکی وضعیت ممتازی دارد، چون اکثر تجهیزات کاملا جدید است که علی رغم تحریم‌ها با هزینه‌های خیلی سنگین گردآوری شده است.

او افزود: ساختار کلینیک قلب و عروق نگار یک ساختار اقتصادی نیست یک ساختار درمانی پیشگیری محور است برای ارائه خدمات در شأن مردم جمهوری اسلامی ایران، خدمات در شأن مردم مشهد و زائرین بارگاه رضوی.

موسس و مدیرعامل کلینگ قلب نگار با بیان اینکه در برخی روز‌ها بصورت همزمان ۷ پزشک متخصص در مرکز بصورت همزمان بیماران را ویزیت می‌کنند تاکید کرد: ما سعی کردیم دردی از بیماران کم بکنیم. سعی کردیم با احترام به بیمار به خدمات رسانی حرفه‌ای و سریع به بیماران اقدام کنیم.

جمشیدیان بیان کرد: ارائه این خدمات با کیفیت و سریع باعث شد تا در نظرسنجی از بیماران موفق شویم رضایتمندی ۹۶ درصدی مراجعه کنندگان را بدست آوریم.

او با اشاره به ساختمان ویژه‌ای که برای کلینیک طراحی و ساخته شده است تصریح کرد: کلینیک قلب و عروق نگار در شاخه مکان‌های عمومی در یک کنگره آسیایی کاندیدای جایزه سال معماری آسیا را کسب کرده است، زیرا معتقدیم برای ارائه خدمات در شأن مردم، باید این مکان‌های زیبا در حوزه درمان بیشتر شود تا بتوانیم خدمات شایسته مردم جمهوری اسلامی ایران ارائه دهیم.

موسس و مدیرعامل کلینگ قلب نگار بیماری‌های قلبی را از مهمترین دلایل مراجعه بیماران به اورژانس‌های بیمارستانی خواند و تاکید کرد: واقعیت در حوزه قلب و عروق اینست که جامعه ما نیاز به خدمات اورژانسی این حوزه بیش از آنچه هست دارد یعنی در هر ساعت از شبانه روز، پزشک متخصص قلب و کادر درمان و پرستاری باید در دسترس بیماران باشند. این امکانات در کلینیک قلب نگار در بالاترین کیفیت به بیماران ارائه می‌شود.

جمشیدیان رویکرد پیشگیری محور کلینیک را از ویژگی‌های کار مجموعه خواند و اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان کشور، سیستم درمانی بیشتر هزینه تراش است یعنی به جای اینکه بیاییم در بهداشت هزینه بکنیم به جای اینکه در پیشگیری هزینه بکنیم میاییم بر روی درمان سرمایه گذاری می‌کنیم، به جای اینکه که راه‌های کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی و ابتلا به فشار خون را آموزش دهیم، بیمارستان درست می‌کنیم که بتونیم بیماران قلبی را درمان بکنیم و جراحی قلب و آنژیوگرافی انجام دهیم. این در حالیست که دنیا به سمت کلینیک‌های غیر تهاجمی رفته است؛ و بنده با افتخار میگویم اولین کلینیک غیر تهاجمی قلب و عروق را در ایران با اسم نگار در حاشیه بولوار وکیل آباد پایه گذاری کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.