آغاز مرحله دوم ضبط مناظره نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

در اولین روز از مرحله دوم، امروز مناظره ۷ نامزد حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه در صدا و سیمای استان ضبط می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مرحله دوم مناظرات با حضور ۷ نامزد حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه از امروز آغاز شده و در ۴ روز پیاپی این مرحله از مناظرات برای حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

آینه دار در خصوص استقبال نامزد‌ها از مناظرات نیز افزود: امروز ۷ نامزدی که از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه در مرحله اول ضبط مناظرات شرکت کرده بودند در مرحله دوم هم شرکت کردند و این نشان از رضایت نامزد‌ها از روند برگزاری مناظرات است.

وی با بیان اینکه امیدواریم برای هر حوزه انتخابیه ۷ مناظره را ضبط کنیم گفت: به طور میانگین در استان ۸۷ درصد از افرادی که برای شرکت در مناظره‌ها ثبت نام کرده بودند در جلسات مناظره حضور یافتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ۱۰۰ درصد افرادی که برای حضور در مناظره‌ها ثبت نام کرده بودند در جلسات مناظره حضور یافتند افزود: در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه ۸۶ درصد ثبت نام کنندگان، در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۸۷ درصد ثبت نام کنندگان و در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه نیز ۸۳ درصد ثبت نام کنندگان متقاضی حضور در مناظرات، در جلسات مناظره شرکت کردند.

آینه دار همچنین گفت: از مردم استان درخواست می‌کنیم برای اینکه بتوانند هم مستند‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را در هفته تبلیغات مشاهده کنند و هم جلسات مناظرات را بیننده باشند حتما نسبت به کانال یابی شبکه‌های تلویزیونی اقدام کنند تا هر ۴ شبکه انتخاباتی را در اختیار داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.