برگزاری مرحله آموزش تخصصی حضوری هفتمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک در کرمان

منظری توکلی گفت: مرحله آموزش تخصصی حضوری هفتمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک در کرمان برگزار شد.

 محمد حسین منظری توکلی با اشاره به  برگزاری مرحله آموزش تخصصی حضوری هفتمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک در کرمان گفت: این دوره آموزشی تخصصی به مدت ۲ روز در روز‌های  ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در شهر کرمان به عنوان قطب و میزبان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: از کرمان ۲۰ گروه شامل: ۷۶ نفر، از سیستان و بلوچستان ۱۵ گروه شامل: ۴۸ نفر و از هرمزگان ۲ گروه شامل: ۷ نفر شرکت کردند و کرمان با ۲۰ گروه در رتبه دوم کشور بعد از خراسان رضوی قرار گرفت.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش کرمان بیان داشت: از استان کرمان ۱۰ گروه از مدرسه فرزانگان دوره اول و ۶ گروه از مدرسه علامه حلی دوره اول شهر کرمان، ۲ گروه از مدرسه فرزانگان دوره اول زرند، یک گروه از مدرسه فرزانگان دوره اول بم و یک گروه از مدرسه علامه حلی دوره اول رفسنجان در این دوره شرکت کرده اند.

وی گفت: کارسوق مهندسی ژنتیک یک کارگاه آموزشی و پژوهشی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول مدارس سمپاد است که طی آن دانش آموزان با مفاهیم زیست فناوری و ارتباط آن با مهندسی ژنتیک آشنا می‌شوند.

منظری توکلی بیان داشت: دانش آموزان استعداد‌های درخشان متوسطه اول برای آشنایی با زیست فناوری و ارتباط آن با مهندسی ژنتیک می‌توانند در کارگاه‌های کارسوق مهندسی ژنتیک شرکت کنند. 

وی تصریح کرد:این کارگاه‌ها به همت سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان برگزار می‌شود و بسیاری از دانش آموزان سمپادی علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه‌های آموزشی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.