جمهوری اسلامی ایران بود که شاخ آمریکا را شکست

خطیب جمعه کوهبنان گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که آمریکا دجال بزرگ است و این جمهوری اسلامی ایران بود که شاخ آمریکا را شکست.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی و با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار و بسیجی در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار برگزار شد.

امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است باید استعداد‌ها شناسایی و از استعداد‌های درخشان خصوصا دانش آموزان در رشته‌های مختلف قدردانی شود، شهرستان کوهبنان در بحث کشاورزی بدلیل خشک سال‌های اخیر مشکلاتی دارد، اما در وادی معادن و صنعتی شدن کوهبنان جای توسعه دارد. 

حجت الاسلام حسن ایزدی افزود: روز گذشته با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کوهبنان و مدیران استانی جلسه‌ای مملو از امید برگزار شد در حالی که باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن و از آنان حمایت کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: روز گذشته هم شاهد حضور سرمایه گذاری توانمند و خیرخواه در شهرستان بودیم که بیش از ۹ هزار کارگر و کارمند دارد وی قصد احداث کارخانه یک میلیون تنی کنستانتره در شهرستان را دارد که با احداث خط گندله و آهن اسفجی در آینده دیگر بیکاری در شهرستان نخواهیم داشت.

امام جمعه کوهبنان افزود: یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لاله جاسوسی و روز دانش آموز امسال بدلیل جنایات رژیم صهیونیستی باید با شکوه بالایی برگزار شود که این مراسم در کوهبنان از میدان شهدا تا اداره آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان و سایر اقشار برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام ایزدی بیان کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هم ثواب و هم بازخورد دارد در حالی که مرگ رژیم صهیونیستی نزدیک است
آمریکای جنایتکار در چند دهه گذشته قدرت پوشالی گرفت و کشور‌هایی هم به ظلم تن دادند.

خطیب جمعه کوهبنان اظهار کرد: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که طی سالیان گذشته در بسیاری از کشور‌های کودتا انجام داده. 
اما دنیا به این نتیجه رسیده که آمریکا دجال بزرگ است این جمهوری اسلامی ایران بود که شاخ آمریکا را شکست.

امام جمعه کوهبنان افزود: یکی از تهدید‌ها برای آمریکا در کنار چین و روسیه، ایران است که آمریکا از آن هراس دارد برای بعضی از دولتمردان کشور‌های عربی متاسف هستیم که متحد نیستند و در برابر ظلم کاری انجام نمی‌دهند در حالی که می‌بینند ظالمی مثل اسرائیل ۲۵هزار تن بمب بر سر مسلمانان مظلوم ریخته‌ای کاش جهان اسلام یک صدا می‌شد و ریشه ظلم را می‌سوزاندند.

حجت الاسلام ایزدی گفت: روز فرهنگ عمومی را در پیش داریم در حالی که جامعه ما نیازمند اخلاق و معنویات است که زیر ساخت تمام برنامه‌ها و تقوای الهی است.

برچسب ها: دانش آموزان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار