معرفی آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری

آثار راه‌یافته به چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری اعلام شدند.

حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره تئاتر تک اعلام کرد: پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان، هیئت انتخاب شش نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و سه نمایش را منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

هیئت انتخاب چهارمین همایش تئاتر تک چهارمحال و بختیاری متشکل از مجتبی غفاری، سید اکبر دانیالی و روح‌الله سمیع، با انتشار بیانیه‌ای آثار راه‌یافته به این دوره از همایش تئاتر استانی را مشخص کردند.


بیشتر بخوانید


بر این اساس، نمایش «راهنمای پرنده دوستان» به نویسندگی و کارگردانی اردوان محمودیان، «سکوت» به نویسندگی رضا، ولی پور دهکردی و کارگردانی فاطمه امینی، «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داود یادگاری، «شام آخر» به نویسندگی و کارگردانی مینا حیدری، «شُس تن» به نویسندگی پریسا عابدی و کارگردانی فراز مهدیان دهکردی و «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی راضیه رئیسی آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره هستند.

همچنین هیئت انتخاب چهارمین همایش استانی تئاتر تک چهارمحال و بختیاری سه اثر در انتظار گودو به نویسندگی و کارگردانی علیرضا طاهریان، رُژ گونه به نویسندگی رضا آشفته و کارگردانی فرشته قادری و کشتن گربه بابا فونتن به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی افشین شهبازی را مشروط اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار