معرفی آثار راه‌یافته به سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر در چهارمحال‌وبختیاری

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۱۸ اثر متقاضی، ۱۰ نمایش به مرحله نهایی و رقابتی جشنواره سی و پنجم راه یافتند.

پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان مرحله بازبینی آثار متقاضی شرکت در این دوره، اظهار داشت: شورای بازبینی این جشنواره سعید جوانبخت، جواد ایزددوست و جلال نجفی چالشتری، ۱۰ اثر نمایشی را بدون در نظر گرفتن اولویت برای حضور در این دوره از جشنواره انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه مرحله بازبینی آثار از یکم تا سوم آبان در شهر‌های شهرکرد، فارسان و بروجن انجام شد، افزود: در پایان این مرحله، چهار اثر نمایشی از شهرستان شهرکرد و سه اثر نمایشی از شهرستان بروجن و همچنین از شهرستان‌های فارسان، کیار و فرخشهر هر کدام یک اثر موفق به راه‌یابی به بخش نهایی شد.

احمدی اضافه کرد: از شهرستان شهرکرد، نمایش‌های من هر وقت دیدمت داشتی می‌رفتی به کارگردانی مهدی جعفری و مریم سلیمانی، حریر و ماهیگیر به کارگردانی آزاده سعیدی، دیوار به کارگردانی جواد خاکسار حقانی و هشت برانکو بارینچو به کارگردانی سارا شمس در مرحله نهایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان به روی صحنه می‌روند.


بیشتر بخوانید


وی از نمایش زاغ‌ها به کارگردانی علیرضا فرهنگ، عاشقانه، عامدانه، قاتلانه به کارگردانی حسین وکیلی و آخرین حکایت فرهاد به کارگردانی سروش ضیاء به عنوان سه اثر شهرستان بروجن نام برد که توانستند با جلب نظر موافق شورای بازبینی به مرحله نهایی راه یابند.

احمدی نمایش تکرار به کارگردانی امیرمحمد اسدی را اثر راه‌یافته به مرحله نهایی از شهرستان فارسان بیان کرد و اظهار داشت: شهر شکلاتی به کارگردانی رضا علوی از شهرستان کیار و مجلس سوگواری داریوس به کارگردانی محمدامین مهدیان از شهرستان فرخشهر هم برای رقابت در مرحله پایانی جشنواره سی و پنجم حضور دارند.

وی ادامه داد: سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به عنوان باسابقه‌ترین جشنواره و مهم‌ترین رویداد در حوزه تئاتر استان ۱۵ تا ۱۸ آبان امسال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار