دادستان شهرستان بافت:

نامزد‌های انتخابات، نسبت به معرفی مسئولان ستاد‌های خود اقدام کنند

حسنی نیا گفت: نامزد‌های انتخابات، نسبت به معرفی مسئولان ستاد‌های حقیقی و مجازی خود اقدام کنند.

حمید حسنی نیا در جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یک شعبه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت برای رسیدگی به بحث جرائم انتخاباتی، اختصاص داده شده است که خارج از نوبت به جرائم انتخابات رسیدگی می‌کند.

 وی بیان داشت: دستگاه‌های اجرائی و نظارتی، ضمن تامین امنیت، وظیفه صیانت از آرای مردم را نیز برعهده دارند و وظیفه نامزد‌ها، احترام به قانون و رعایت تقوای سیاسی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات باییستی در کوتاه ترین زمان، مسئولان ستاد‌های خود را مشخص و ستاد‌های مجازی با ذکر نشانی و مشخصات دقیق،درگاه را به شورای تامین و پلیس فتا معرفی کنند.

سجاد علیدادی سلیمانی، رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: تمام افرادی که از شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه نامزد نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی شده اند، باید ضمن رعایت قانون و اخلاق و دور از هر گونه وعده‌های کاذب و آگاه سازی مردم به افزایش شور انتخاباتی و برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) می‌باشد، کمک کنند.

 وی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی جشن سالگرد پیروزی انقلاب افزود: دشمنان با فضاسازی در پی کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و تمام توان و نیرو خود را در این مسیر به خدمت گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار