پایان کار رویداد تولید محتوای «برای ایران» در رفسنجان

رویداد تولید محتوای دیجیتال«برای ایران» با حضور مسئولان استانی و محلی با معرفی برترین‌ها در رفسنجان به کار خود پایان داد.

رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» پس از سه روز رقابت ۴۰ تیم تولید محتوا از سراسر استان کرمان، عصر امروز به ایستگاه آخر رسید.

آئین اختتامیه این رویداد با حضور فرماندار رفسنجان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان، رئیس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد. در سالن خیام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: ما مردمی داریم که در سال ۵۷ با تمام حمایت‌های آمریکا در مقابل شاه ملعون ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

سردار محمدعلی نظری بیان کرد: جوانان در اوج تحریم به خاطر ترس دشمن از پیشرفت هسته‌ای ما، به مرحله خودباوری رسیدند که بعد از ۱۷ هزار ترور، این دانشمندان ما را هم به شهادت رساندند، کور خواندند و پیشرفت هسته‌ای را شاهد هستیم بنابراین جمهوری اسلامی امروز به بازدارندگی در بنیه دفاعی و موشکی رسیده است، ناراحتی دشمن در این روز‌ها همین است.

وی با اشاره به اینکه گروه شبه نظامی حماسی با یک کار اطلاعاتی به این‌ها نشان داد که قدرت‌شان پوشالی است تصریح کرد: امروز با همین فضای مجازی که ساخته دست آنهاست باعث شده آبروی خود را در غزه ببرند، هیچ غلطی نتوانستند بکنند و همه دنیا تظاهرات علیه این خوی حیوانی دارند، خون این شهدا دامن‌گیر این رژیم غاصب خواهد شد.

سردار نظری بیان داشت: ملت ایران برای ترویج و بیعت با مکتب حاج قاسم پس از شهادت هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، باز هم به میدان آمدند، از نظام مقدس جمهوری اسلامی که حرم است باید دفاع کنیم، مدافع حرم حضور تک تک افرادی است که می‌توانند یک مجلس و خبرگان قوی برای ادامه راه انقلاب انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: شما افسران جنگ نرم در جنگ شناختی هستید، دشمن با استفاده از نواقص کشور با پمپاژ ناامیدی، در این انتخابات با حضور همه قشری شکست خواهد خورد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با بیان این‌که تمام دنیای استکبار یکپارچه بسیج شده‌اند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، اظهار کرد: مفهومش این است که در مشارکت انتخاباتی خیر کثیری برای جمهوری اسلامی ایران نهفته است که آن‌ها می‌خواهند اجازه ندهند این خیر کثیر نصیب ایران شود.

احمد علی رمضانی برای پخش آثار منتخب این رویداد اعلام آمادگی کرد و افزود: در این راستا رسانه ملی غیر از شبکه استانی، ۹ کانال انتخاباتی برای ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان راه‌اندازی کرده که شبکه رفسنجان با نام طلای سبز است.

وی تصریح کرد: امروز از مصادیق مهم ماندن با ولایت، شرکت در انتخابات است.

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز گفت: از سراسر استان در این رویداد حضور یافتند و در فرصت کوتاه ۴۸ ساعته محتوای عالی تولید ارائه کردند که در سکو‌های ملی قابلیت انتشار دارند.

علی مهدی با اعلام اینکه افتخار و عزت ایران اسلامی با حضور مردم در صحنه گره خورده است، افزود: حضور مردم در صحنه به کشورمان اقتدار و امنیت می‌دهد.

وی تصریح کرد: این سلسله رویداد‌ها در مباحث مختلف با حمایت مجتمع مس ادامه خواهد شد و از دوره‌های آموزشی در زمینه تولید محتوا حمایت می شود.

سرهنگ حسین باقری مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: این رویداد با حضور ۴۰ تیم و ۱۵۰ نفر آغاز شد و تیم‌ها در چهار رشته پویانمایی، موشن گرافیک، پوستر و کلیپ ظرف ۴۸ ساعت به رقابت پرداختند.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مجتمع مس سرچشمه، شهرداری، دانشگاه ولیعصر، مرکز متنا، حوزه هنری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان از این رویداد افزود: تیم‌ها از اقصی نقاط استان حتی دورترین نقاط در کمترین فاصله زمانی به این هماورد بزرگ پیوستند.

باقری تصریح کرد: در زمان محدود تیم‌های تراز اول استان حضور یافتند و بهترین آثار فاخر تولید شد که قابلیت انتشار در سکو‌های ملی را دارند.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: استعداد‌های جدیدی از این رویداد شناخته شد و این ثمره‌ی مهمی است.

وی با اشاره به اینکه در رشته‌ی انیمیشن بهترین تیم‌های استان حضور یافتند، بیان کرد: شرکت نوجوان کلاس هشتمی از شهرستان راور در این عرصه نقطه امیدی است و جای تحسین دارد.

باقری با اعلام اینکه آثار رویداد در کوتاه‌ترین و با کیفیت عالی آماده شد، گفت: این رویداد تمرین تولید محتوا ظرف ۴۸ است، کاری که در زمان عادی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه رویداد با رمز مقدس یازهرا آغاز شد، افزود: دشمن نمی‌خواهد اینچنین رویداد‌هایی اتفاق افتد و ما خنثی کننده این توطئه‌ها هستیم.

باقری تصریح کرد: تیم‌های تولید محتوا در بزنگاه‌ها دروغ دشمن را برملا می‌کنند و انسجام و انگیزه بخشی تیم‌ها از برکت رویداد است.

وی ادامه داد: آموزش و تبادل تجربیات در دل این رویداد‌ها اتفاق می‌افتد و استان کرمان افتخار برگزاری سومین رویداد تولید محتوا طی امسال را دارد.

باقری بیان کرد: امروز استان کرمان استانی الگو در برگزاری رویدادهاست و استمرار آن با کیفیت بهتر ادامه خواهد داشت.

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن قدردانی از مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: دغدغه انقلابی‌گری مدیر انقلابی منجر به برگزاری باشکوه اینچنین رویداد‌هایی می‌شود.

حسین رضایی هم ضمن قدردانی از عوامل برگزار کننده این رویداد مهم اظهار کرد: تنوع کار در این رویداد از اهمیت‌های به سزایی بود که در قالب پوستر، انیمیشن، موشن گرافیک، پویانمایی و کلیپ شاهد بودیم که قابلیت نشر در رسانه‌ها را دارند.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: در این رویداد بحث رأی اولی‌ها آمده بود و به آن پرداخته شده بود که نشان می‌دهد دغدغه تولیدکنندگان محتوایی در این عرصه هم پر جنب و جوش است.

وی ادامه داد: در حوزه انیمیشن حضور و کار خوب نوجوان ۱۳ ساله از راور نشان می‌دهد ظرفیت‌های خوبی در استان داریم که باید نسبت به آن‌ها بهت داده شود و آثار آن‌ها را در فضای مجازی که دشمن از آن علیه ممالک اسلامی استفاده می‌کند، نشر داده شود و بهره گیری کنیم.

برگزیدگان رویداد تولید محتوای «برای ایران»

بر اساس رأی هیئت داوران، در بخش انیمیشین، تیم شهید میلاد شادکام از کرمان مقام اول و تیم شهید ریحانه سلطانی‌نژاد از کرمان مقام سوم را کسب کرد. در این بخش هیات داوران گروهی را حائز رتبه دوم ندانست.

در بخش پوستر، مجتبی اسدی از کرمان مقام نخست، صدرا یزدانپناه از کرمان مقام دوم و تیم شهید رضا ایرانمنش از کرمان مقام سوم را بدست آورد.

در بخش موشن‌گرافیک، تیم شهید بیاضی‌زاده از انار مقام اول، تیم سفیر ایده از سیرجان مقام دوم و امیر زند از کرمان مقام سوم را کسب کرد.

در بخش کلیپ نیز تیم کریم اهل بیت از رفسنجان مقام اول را از آن خود کرد، تیم شهید عادل رضایی از کرمان مقام دوم را بدست آورد و عرفان مولایی از کرمان مقام سوم را از آن خود کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.