عصبانیت دشمنان از راهپیمایی ۲۲بهمن ملت ایران

دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن عصبانی شده اند و آن را کتمان کردند.

امام جمعه موقت کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناامید می‌کنند گفت: نامزد‌ها باید در چهارچوب قانون حرکت کنند و برای رای آوردن، رقبای خود را تخریب نکنند و فقط از برنامه‌ها و ایده‌های خود بگویند. وعده هایشان هم در حد توان خود و رعایت خط قرمز‌های نظام باشد.


حجت الاسلام علی احتشام افزود: دشمنان از آمریکا و اسرائیل تا وهابی‌ها اکنون می‌خواهد نرخ مشارکت در انتخابات ایران را کاهش دهند، اما مردم ما با رای ندادن بستر شاد شدن آنان را فراهم نمی‌کنند، آن هم در شرایطی که مقاومت اسلامی در منطقه همه توطئه‌های آمریکا و اسرائیل را به شکست کشانده است.


او  با اشاره به این که شرکت نکردن در انتخابات ظلم به شهداست، گفت: شهدا برای اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و اگر ما در مواقع حمایت از نظام اسلامی همچون شرکت در انتخابات کوتاهی کنیم، فردای قیامت باید جوابگوی خون شهدا باشیم.


حجت الاسلام احتشام با بیان این که مسائل مهم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون باید برای مردم گفته شود، افزود: اگر خواص به وظایف خود در این خصوص عمل نکنند چگونه جواب شهدا را خواهند داد، باید حقایق را به مردم گفت، وظیفه ما جهاد تبیین در محافل و مجالس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.